خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد راهیان نور سپاه كربلای مازندران:

34 هزار دانش آموز مازندرانی به راهیان نور اعزام می شوند

asdasd

دبیر ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: پیش بینی اعزام ۳۴ هزار دانش آموز مازندرانی به راهیان نور در دستور کار قرار گرفت.

ایلنا - ساری: دبیر ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: پیش بینی اعزام ۳۴ هزار دانش آموز مازندرانی به راهیان نور در دستور کار قرار گرفت.

یه گزارش ایلنا از ساری، احمد الماس‌پور با بیان اینکه از سال ۸۹ دانش آموزان به صورت سازماندهی شده به راهیان نور اعزام شدند، اظهارداشت: اعزام ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر دانش آموز در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنگی این تعداد در سال گذشته به بیش از ۲۸ هزار نفر رسید.

وی سهم ابلاغی امسال مازندران در قالب اعزام راهیان نور را ۳۷ هزار و ۴۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: با اصلاحاتی که صورت می‌گیرد پیش بینی اعزام ۳۴ هزار دانش آموز را در دستور کار قرار دادیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه سال گذشته در جمع کل ارزیابی اعزام دانش آموزان به راهیان نور نمره ۷۹ را در سطح کشور کسب کردیم، تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع طرح مدرسه تا مدرسه در اعزام دانش آموزان به راهیان نور توجیه بودن آنان است.

وی از افتتاح رسمی اردوگاه احداث شده مازندرانی‌ها در خرمشهر خبرداد و گفت: ۱۲ مهر ماه سال جاری نخستین اعزام راهیان نور دانش آموزی از مازندران انجام می‌شود که اردوگاه شهدای خرمشهر به طور رسمی بهره برداری می‌شود.

الماس‌پور ظرفیت پذیرش زائر در اردوگاه شهدای خرمشهر را ۱۸۰۰ نفر دانست و ادامه داد: بالغ بر ۲. ۵ میلیارد تومان برای احداث اردوگاه راهیان نور در جنوب کشور هزینه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز