خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در روز جشن شكوفه ها اعلام كرد:

هوشمند سازی 650 واحد آموزشی در دستور كار قرار گرفت

asdasd

فعالیت مدارس علوم و معارف اسلامی پشتوانه خوبی در عرصه تعلیم و تربیت استان مازندران ایجاد می‌كند / هوشمند سازی مدارس استان گامی برجسته و ارزشمند در دستگاه تعلیم و تربیت است.

ساری - ایلنا: سید علی اكبر طاهایی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش كه در روز جشن شكوفه‌ها برگزار شد با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در مازندران تاكید كرد: فرازها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری در طی این چند روز حضور در مازندران در اختیار معلمان و خانواده‌های دانش آموزان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از ساری، استاندار مازندران با اشاره به موفقیت‌های دانش آموزان مازندران طی سال تحصیلی 90 و 91 تصریح كرد: با توجه به هوشمند سازی بیش از 1500 مدرسه در سطح استان اهتمامی كه برایاین امر در مدارس انجام گردید گام برجسته و ارزشمند است.

وی بیان داشت: فعالیت مدارس علوم و معارف اسلامی پشتوانه خوبی در عرصه تعلیم و تربیت استان مازندران ایجاد می‌كند.

نماینده عالی دولت در استان مازندران در ادامه خواستار حضور رئیس شورای استان مازندران و سرپرست فن آوری اطلاعات استان به خاطره تازه تاسیس بودن مدارس هوشمند در جلسات شورای آموزش و پرورش مازندران شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان مازندران خاطر نشان كرد: هوشمند سازی 650 واحد آموزشی در دستور كار كمیته برنامه ریزی و بودجه استانداری مازندران قرار گرفت.

وی در ادامه از اختصاص ده میلیارد ریال برای كمك به هوشمند سازی مدارس غیر دولتی در مازندران خبر داد و تصریح كرد: این مبلغ از محل اعتبارات بنگاه‌های زود بازده به مدارس غیر دولتی استان مازندران اختصاص یابد كه از طریق مسئولان آموزش و پرورش و كار و امور اجتماعی مازندران پیگیری شود.

طاهایی در ادامه به موضوع تك نوبته شدن مدارس در مازندران اشاره كرد و بیان داشت: تك نوبته شدن 96.5 درصد مدارس مازندران نشان از جهت گیری‌های مناسب آموزشی در استان مازندران دارد.

وی در پایان خواستار برنامه ریزی مناسب از طرف مسئولان آموزش و پرورش برای حضور دانش آموزان در مراسم نماز جمعه در سطح استان مازندران شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز