خبرگزاری کار ایران

همزمان با ولادت حضرت معصومه(س)؛

سی و یکمین پارک محله آمل افتتاح شد

asdasd

همزمان با ولادت با سعادت دخت کریمه اهل بیت، حضرت معصومه(س) سی و یکمین پارک محله لادن آمل افتتاح و به بهره برداری رسید.

آمل - ایلنا: شهردار آمل صبح امروز در مراسم آئین افتتاح این پارک با اشاره به اینکه پارک لادن اعتباری بالغ بر 4میلیارد ریال هزینه شده است، یادآور شد: این پارک پس از تلاش 80 روزه کارکنان و مسئولان سازمان فضای شهر، واحد مسئول حفاری شهرداری آمل در زمینی به مساحت 4هزار و 800 متر مربع به بهره برداری رسید.

احمد امیرسلیمانی با بیان اینکه زمین این پارک از سوی سازمان مسکن و شهرسازی استان مازندران اهدا شده، افزود: هدف از احداث این پارک ایجاد همگرایی بین ساکنین منطقه با توجه به گسترش آپارتمان نشینی و بیگانه نبودن بین مردم بوده است.

وی با اعلام اینکه در این پارک کودکان منطقه نیز می توانند از فضای سبز و آموزشی و ورزشی بهره مند شوند، اذعان داشت: همچنین جوانان می توانند از فضای پیست دوچرخه سواری، ست بدنسازی و سالن رختکن این پارک مورد استفاده قرار دهند.

امیرسلیمانی برای سرگرمی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از تجهیز این پارک به پیست اسکیت خبر داد و گفت: دومین پیست اسکیت استان مازندران در پارک لادن آمل احداث شده است.

شهردار آمل با اشاره براینکه با تصویب اعضای شورای شهر پارک های محلات دیگری در این شهر از سوی این سازمان احداث خواهد شد، تصریح کرد: هم اکنون سازمان شهرداری آمل احداث دو پارک شهرک بسیجیان و 20متری کوچه راهنمایی و رانندگی را در دستور کار دارد.

وی در اشاره به پروژه روگذر پل جانبازان اظهار داشت: این پروژه با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال دو ماه دیگر به بهر برداری خواهد رسید.

امیرسلیمانی با بیان اینکه بلوار 45متری امین طبرسی همزمان با گرامیداشت حماسه ششم بمهن سال جاری افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: این پروژه اعتباری بالغ بر 18 میلارد تومان در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز