خبرگزاری کار ایران

مدیر كل ورزش و جوانان مازندران:

همدلی جامعه ورزش سبب کسب موفقیت‌های فراوان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۱۶

همفكری و به كارگیری نقطه نظرات كارشناسان ورزشی در دستور كار اداره كل ورزش و جوانان مازندران قرار دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: اتحاد، همدلی و وفاق جمعی جامعه ورزش مازندران سبب فراهم شدن فضایی آرام و بدون التهاب خواهد شد و این مورد، زمینه ساز کسب موفقیت‌های فراوان برای ورزش استان در میادین بزرگ کشوری و بین المللی خواهد شد.
به گزارش ایلنا از ساری، احمد سعادتمند روز چهارشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: همفکری و به کارگیری از نقطه نظرات کار‌شناسان ورزشی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان مازندران قرار دارد.

وی لزوم تقویت و حفظ کار‌شناسان بومی ورزشی در استان تاکید کرد و افزود: در عرصه ورزش مازندران کار‌شناسان بومی بسیار توانمندی حضور دارند که می‌توان از نظریات و پیشنهادات کار‌شناسی این افراد برای حل مشکلات موجود استفاده کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران افزود: رسانه‌ها نقطه عطف موفقیت‌های ورزش مازندران محسوب می‌شوند و اطلاع رسانی قهرمانی‌های مازندران سبب شادی و نشاط مردم استان خواهد شد.

سعادتمند همچنین از برگزاری جلسه هم اندیشی با تحلیل گران و کار‌شناسان عرصه ورزش در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی اطلاع رسانی دستاورد‌ها و افتتاح پروژه‌های ورزشی را مهم دانست و خواستار انعکاس دستاوردهای ورزشی مازندران از سوی رسانه‌ها به منظور افزایش اعتماد به نفس ورزشکاران و قهرمانان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز