خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبر داد:

ثبت بیش از 67 هزار فرصت شغلی در سامانه رصد استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۳۷

ثبت فرصت‌های شغلی در سامانه رصد از مورخه 91/11/4 لغایت 91/12/1 به میزان 10/98درصد رشد داشته است.

سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، گفت: تا کنون ۶۷ هزار و ۷۰۷ فرصت شغلی در سامانهٔ رصد استان به ثبت رسیده است.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با اشاره به اینکه تعهد استان برای ایجاد فرصت‌های شغلی طی امسال، ۹۸ هزار و ۸۰۴ نفر می‌باشد، یاد آور شد: ۵۳/۶۸ درصد از این میزان تا کنون تحقق یافته است.

طاهایی، اظهار داشت: ثبت فرصت‌های شغلی در سامانه رصد از مورخه ۹۱/۱۱/۴ لغایت ۹۱/۱۲/۱ به میزان ۱۰/۹۸درصد رشد داشته است.

استاندار با اشاره به اینکه مدیران با اتخاذ راهکارهای درست و اصولی، زمینهٔ اشتغال پایدار را فراهم نمایند، خاطر نشان کرد: آمار اشتغال پایدار ایجاد شده از سوی دستگاه‌های اجرایی استان تفکیک گردد و برای حفظ و توسعه آن، برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه دولت به موضوع جذب دانش آموختگان به طور جدی اهتمام دارد، تصریح کرد: این مهم با فعال شدن فضای کسب و کار محقق خواهد شد.

طاهایی تاکید کرد: بانک‌های عامل در ارایهٔ تسهیلات به واحدهای تولیدی – صنعتی طبق ضوابط بیشتر تلاش نمایند.

نماینده عالی دولت در استان با اعلام اینکه تسهیلات اشتغال زا برای شهرستان‌ها در سال جاری مساوی توزیع شده است، خواستار مراقبت و تداوم این مهم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز