خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

زمان ثبت نام و انتخاب پزشک خانواده تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۷۹

به منظور بهره‌مندی تمامی اقشار جامعه از مزایای برنامه پزشک خانواده، زمان ثبت نام وانتخاب پزشک خانواده تا فروردین سال ۹۲ تمدید شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: به منظور بهره‌مندی تمامی اقشار جامعه از مزایای برنامه پزشک خانواده، زمان ثبت نام وانتخاب پزشک خانواده تا فروردین سال ۹۲ تمدید شد.

به گزارش ایلنا از ساری، دکتر محمدرضا میرزایی ضمن بیان خبر بالا، تصریح کرد: این فرصت برای افرادی که تا کنون موفق به انتخاب پزشک خود نشدند، پیش بینی شده است.

وی، ادامه داد: بهره‌مندی یکسان تمامی اقشار از مزایای بهداشتی درمانی، کاهش هزینه‌های درمانی و مدیریت آن و نیز ارتقا سلامت جامعه از اهداف اساسی اجرای این طرح است.

دکتر میرزایی با تاکید بر اینکه پرداختهای پزشکان طرف قرارداد برنامه پزشک خانواده نیز در حال انجام است، گفت: بیمارستانهای دولتی برای اجرای سطح دو و سه این طرح اعلام آمادگی کردند.

وی حق ویزیت متخصصان طرف قرارداد در طرح پزشک خانواده را ۱۰ درصد دانست وافزود: بیماران در این سطح ۱۵۰۰ تومان حق ویزیت را پرداخت می‌کنند.

دکتر میرزایی با اشاره به اینکه در سطح یک، هزینه دارو ویزیت رایگان است، تصریح کرد: شماره تماس ۱۵۹۰ آماده پاسخگویی به سوالات مردم و پزشکان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز