خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی:

آماری دقیق از میزان اشتغال ایجاد شده در کشور وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۲۳

یک سال از سرشماری سال 90 گذشته و هنوز نمی‌دانیم تعداد شاغلان در کشور چند نفر است/هم اکنون چهار میلیون دانشجو در کشور وجود دارد و سالانه یک میلیون نفر به این تعداد افزوده می شود و فکری برای اشتغال این افراد به صورت هدفمند صورت نگرفته است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت:یک سال از سرشماری سال 90 گذشته و هنوز نمی‌دانیم تعداد شاغلان در کشور چند نفر است.

به گزارش ایلنا ازساری، محمد دامادی در همایش ملی اقتصاد مقاومتی در سالن همایش‌های هتل سالاردره، اظهار داشت: بحث اقتصاد مقاومتی که رهبری مطرح کردند، بحث تئوریک نبوده بلکه کاربردی است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای شناخت حوزه‌های فشار است، تصریح کرد: تحریم از حوزه‌های فشار به شمار می‌آید و مد نظر رهبری این است که حوزه تحریم را بشناسیم و برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

دامادی با اعلام اینکه اقتصاد مقاومتی شناخت حوزه های فشار است، اظهار داشت: در اقتصاد مقاومتی می خواهیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری همایشهای متعدد در مورد اقتصاد مقاومتی در کشور، تصریح کرد: اگر همه این همایش ها بدون خروجی و نتیجه باشد به بیراهه رفتیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون چهار میلیون دانشجو در کشور وجود دارد و سالانه یک میلیون نفر به این تعداد افزوده می شود و فکری برای اشتغال این افراد به صورت هدفمند صورت نگرفته است گفت: زمانی می توانیم اقتصاد مقاومتی را به مفهوم واقعی کلمه در کشور اجرایی کنیم که بتوانیم در حوزه اشتغال و تولید گام های اساسی برداریم.

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای اشتغالزایی نسل آینده باید برنامه ریزی کرد، یادآور شد: متاسفانه هنوز آماری دقیق از میزان اشتغال ایجاد شده در کشور نداریم.

دامادی افزود: در جذب نیروی انسانی تخلفات متعددی انجام می‌دهیم و فوق لیسانس شیمی سر از بیمارستان در می‌آورد و پرستار را برای کار به شهرداری می‌فرستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز