خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولان به جای یقه گیری به دنبال رفع مشکلات مردم باشند

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۲۵

بروکراسی و تکریم نامناسب از ارباب رجوع در ادارات مازندران بیداد می کند/نباید یک ارباب رجوع و سرمایه گذاری را برای مجوزی کوچک و آسان، در راهروها ادارات سرگردان کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:با اقتصاد مقاومتی باید تولید را شکوفا و اقتصادی پایدار داشته باشیم.

آیت الله نورالله طبرسی در همایش ملی اقتصاد مقاومتی در سالن اجتماعات سالاردره ساری اظهار داشت:همواره در مسائل، برخورد تئوریک داریم و از منظر مباحث نظری و تئوریک هیچ مشکلی نداریم، مسائل روشن و مشخص است اما کسی نیست که به دنبال این مسائل در اجرا برود.

طبرسی با بیان اینکه از نظر شعار دادن و حرف زدن موفق هستیم، گفت: خدمات زیادی صورت گرفته، ولی باید بیشتر کار کرده و کشور را جبهه‌ای اداره کنیم.

وی با اعلام اینکه بروکراسی و تکریم نامناسب از ارباب رجوع در ادارات مازندران بیداد می کند، افزود: مدیران باید در اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران واقعی باید ملاطفت داشته باشند.

امام جمعه ساری اظهار داشت: نباید یک ارباب رجوع و سرمایه گذاری را برای مجوزی کوچک و آسان، در راهروها ادارات سرگردان کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: وضع برخورد کارکنان با ارباب رجوع در ادارات مناسب نیست و این برخوردها شایسته دلسوزان نظام نخواهد بود.

طبرسی با بیان اینکه بیداری اسلامی، دستاور دینی، معنوی و فرهنگی جهان شده است، یادآور شد: مناسب نیست اسلامی که اکنون نظام ساز شده در آن جامعه، مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم کنند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند هستند در ایران سرمایه‌گذاری کنند، گفت: اما وقتی بروکراسی را می‌بینند از آمدن پشیمان می‌شوند.

امام جمعه ساری  بیان داشت: مسئولان به جای یقه گیری باید به دنبال رفع مشکلات مردم، پایداری اشتغال و رفع بیکاری باشند.
نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند اگر قرار است در مقابل تحریم‌ها بایستیم، مردم ما این ظرفیت و توان را دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: مردم به حرمت امام، رهبری و شهدا در صحنه‌ها حضور دارند، اما وقتی مدیریت‌ها، اداره کشور و جنگ و دعواها را می‌بینند، ناامید می‌شوند.

طبرسی اظهار داشت: ولایت فقیه، نعمت بزرگی است که از آن بهره‌مند هستیم ولی قدر این نعمت را نمی‌دانیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز