خبرگزاری کار ایران

باهمراهی شهروندان آملی؛

90 درصد بودجه امسال شهرداری محقق شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۲۲

وجود شهرداری آمل در تحقق به موقع بودجه و وصول درآمدها با توجه به وضعیت موجود شهری موفق عمل کرده است.

معاون اداری و مالی شهرداری آمل گفت: با همراهی و همکاری شهروندان آملی بیش از 90 درصد بودجه امسال شهرداری این شهر محقق شده است.

به گزارش ایلنا از آمل،دوست محمد کوهستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه بودجه امسال شهرداری آمل 370 میلیارد ریال بوده، افزود: پرداخت به موقع عوارض شهرداری و نیز صدور پروانه های ساختمانی برای شهروندان و نیز توجه و همراهی خوب آنان و مدیریت مجموعه شهرداری آمل از عوامل مهم تحقق به موقع بودجه امسال شهرداری بوده است.

وی با بیان اینکه در همین مدت عوارض ناشی از ارزش افزوده که به صورت ماهانه از سوی معاونت ارزش افزوده اداره کل امور مالیات و دارایی مازندران به حساب شهرداری واریز شده، اظهار داشت: اخذ عوارض مودیان بزرگ و عوارض سوخت و سیگار نیز از سازمان شهرداریها در این مدت به شهرداری آمل اختصاص داده می شود کوهستانی در اشاره به سوال‌هایی از سوی شهروندان آملی مبنی بر افزایش نرخ عوارض نوسازی به شهرداری بیا داشت: اخذ عوارض نوسازی از سوی شهرداری برابر نرخ اعلام شده از سال 88 تا حداقل آذرماه امسال بر اساس ارزش منطقه ای محاسبه و اخذ می شود.

معاون اداری و مالی شهرداری آمل با بیان اینکه صدور فیش‌های جدید نوسازی و اعلام نرخ جدید براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و ابلاغ وزارت کشور به شهرداری‌ها بوده است، یادآور شد: براساس این ابلاغیه، اخذ عوارض جدید نوسازی پس از سه سال تغییر کرد و دفترچه موجود با در نظر گرفتن ارزش منطقه ای محاسبه و اخذ می‌شود.

وی از اعمال تخفیف 10 تا حدود 35 درصدی خوش حسابی بدهی عوارض شهری با مصوبه شورای اسلامی این شهر از اول اسفند ماه تا پایان سال 91 خبر داد و گفت: این تصمیم با هدف ایجاد انگیزه در بین شهروندان برای رونق ساخت و ساز و افزایش صدور پروانه های ساختمانی و در نهایت وصول درآمد های پیش بینی شده شهرداری اجرایی شده است.

کوهستانی با اشاره به اینکه بخشی از بودجه امسال شهرداری آمل صرف پرداخت تملک بلوار شهید احمد امین طبرسی به مالکان و ساخت بلوار، پل روگذر تقاطع بلوار جانبازان و طالب آملی و نیز مطالبات پیمانکاران و کارکنان شهرداری شده است، تصریح کرد: با این وجود شهرداری آمل در تحقق به موقع بودجه و وصول درآمدها با توجه به وضعیت موجود شهری موفق عمل کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز