خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت و معدن آمل خبر داد:

برپایی 240غرفه در نمایشگاه بهاره برای مایحتاج مردم

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۳۰

نمایشگاه از سیزدهم اسفندماه آغاز و تا بیست‌ودوم دایر است/ مردم می‌تواند مایحتاج خود را از این نمایشگاه خریداری کنند.

رئیس اداره صنعت و معدن آمل از برپایی 240غرفه در نمایشگاه بهاره برای مایحتاج مردم خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل،عباسعلی زمانی در افتتاحیه نمایشگاه بهاره این شهرستان با اشاره اینکه این نمایشگاه در 240 کنار سالن هلال‌احمر شهرستان آم گشایش یافته است، یادآور شد: نمایشگاه از سیزدهم اسفندماه آغاز و تا بیست‌ودوم دایر است.

وی با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه کالاها از 10 تا 20درصد تخفیف عرضه می‌شود، افزود: برخی از اقلام نیزتا 30درصد از تخفیف برخوردار هستند.

زمانی با بیان اینکه کالاهای تنظیم بازار در این نمایشگاه عرضه می‌شود، یادآور شد: مردم می‌تواند مایحتاج خود را از این نمایشگاه خریداری کنند.

این مسئول با اعلام اینکه در سال‌جاری با افزایش 15 درصد تعداد غرفه‌ها مواجه بودیم، تصریح کرد: واحدهای تولیدی و پخش برای عرضه مستقیم در این نمایشگاه حاضر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه روزانه دو تن مرغ منجمد با قیمت 4800 تومان در این نمایشگاه عرضه می‌شود، بیان کرد: گوشت قرمز منجمد نیز هر روز با توجه به میزان تقاضای مردم در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل از توزیع میوه شب عید نیز از 25 اسفندماه در نقاط مختلف شهر آمل خبرداد و یادآور شد: چهار مکان عرضه میوه شب عید با همکاری شهرداری تعیین شده که از زمان اعلام شده توزیع می‌شود.

زمانی با اعلام اینکه مرغ گرم نیز به قیمت کارخانه برای عرضه در این نمایشگاه هماهنگی شده است، گفت: این محصول نیز با قیمت 5600 تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم روغن با قیمت مناسب نیز در این نمایشگاه عرضه کنیم، افزود: در روزهای آینده این محصول نیز در نمایشگاه آمل ارائه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز