خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل:

آموزش وپرورش زمینه رشد علمی را در كشور فراهم می‌كند

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۳۵

22 تن از پژوهشگرانی كه همزمان با هفته شورای آموزش و پرورش بابل مقاله ارائه داده بودند،در مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

پژوهش مبنای تصمیم گیری در آموزش و پرورش است و پژوهش آموزی و یادگیری مهارت های پژوهش به عنوان یكی از اهداف موكد سند تحول بنیادین می باشد.

به گزارش ایلنا از بابل، عیسی لطیفی گفت: 22 تن از پژوهشگرانی كه همزمان با هفته شورای آموزش و پرورش بابل مقاله ارائه داده بودند،در مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل افزود: پژوهش مبنای تصمیم گیری در آموزش و پرورش است و پژوهش آموزی و یادگیری مهارت های پژوهش به عنوان یكی از اهداف موكد سند تحول بنیادین می باشد.

وی به بیان اهمیت تحقیق و پژوهش پرداخت و تصریح كرد: جایگاه پژوهش در آموزش و پرورش بسیار والا و ارزشمند بوده و باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

وی تحقیق و پژوهش را نوعی نقد و ارزیابی عملكرد برنامه گذشته برای اصلاح امور دانست و گفت: آموزش و پرورش زمینه رشد و پیشرفت علمی را در كشور فراهم می كند.

لطیفی بیان داشت: در شهرستان بابل روحیه پژوهش و تحقیق به صورت گسترده فراگیر شده است و در بین دانش آموزان این شهرستان در هر دوره شاهد شكوفایی استعدادهای متعدد هستیم.

وی گفت: پژوهشگران این مرز و بوم علیرغم وجود مشكلات و تحریم های دشمنان نظام، توانستند از لحاظ علمی ایران اسلامی را به جایگاه رفیعی در منطقه و حتی در جهان ارتقا دهند.

مدیر آموزش و پرورش بابل اظهار داشت: بیش از یكصد طرح پژوهشی از سوی فرهنگیان شهرستان ارسال شد كه از این تعداد 22 اثر پذیرفته شد.

در پایان این مراسم از 22 فرهنگی برگزیده در عرصه تحقیق، پژوهش به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش با اهدای جوایزی تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز