خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

پاسداران فرزندان معنوی ولایت هستند

asdasd

شکل‌گیری سپاه با انگیزه الهی که امام خمینی (ره) به آن دادند و موجب شدند پایدار باقی بماند و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را در طول سه دهه اخیر خنثی کرده است.

ساری - ایلنا: فرماندار ساری اظهار داشت: سپاه پاسداران نظام جمهوری اسلامی پس از شکل گیری اقدامات مطلوبی را در سه دهه گذشته انجام داده است.

به گزارش ایلنا از ساری، سید عباس حسینی نژاد در دیدار با سرهنگ وریجی فرمانده سپاه شهرستان ساری با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی و دستور امام خمینی (ره) برای تشکیل سپاه، این نیرو همواره در خط مقدم دفاع قرار گرفته است، افزود: در حال حاضر نیز سپاه برنامه‌های خود را با همان اقتدار پیگیری می‌کند.

فرماندار مركز استان سپاه پاسداران را گره‌گشای مشکلات جامعه عنوان کرد و افزود:‌ امروز نیز این نیرو با اقتدار در صحنه بوده و مشکلات جامعه را حل می‌کند.

وی پایه‌گذاری این نیرو را براساس انگیزه الهی یکی از دلایل گره‌گشا بودن سپاه دانست و گفت: این نیرو با بهره‌گیری از مکتب ابا عبدالله الحسین (ع) اقدامات مطلوبی انجام داده و همواره در صحنه حاضر بوده است.

حسینی نژاد گفت: شکل‌گیری سپاه با انگیزه الهی که امام خمینی (ره) به آن دادند و موجب شدند پایدار باقی بماند و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را در طول سه دهه اخیر خنثی کرده است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی براساس معنویت و اعتقاد صریح به قرآن و اسلام شکل گرفته و همواره از نور قرآن بهره گرفته است.

فرماندار ساری با بیان اینکه سپاه پاسداران در حال حاضر به درخت تنومندی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این درخت تنومند در برابر توطئه‌های دشمنان به خوبی ایستاده است.

وی با اشاره به اهمیت حضور سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف افزود: این درخت تنومند در حال حاضر مایه امید دوستان نظام و انقلاب است.

حسینی نژاد ادامه داد: سپاه از روز ولادتش تاکنون پا در رکاب ولایت فقیه بوده و گوش به فرمان امام خمینی (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری است.وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در هفته دفاع مقدس میثاق خود را با ولایت تجدید می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز