خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش آمل خبرداد:

تجلیل 83 معلم نمونه آملی در هفته معلم

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۷۳

آثار و فعالیت‌های 252 معلم برای این اداره ارسال شده است که هفت معلم استانی و 74 معلم شهرستانی در امتیاز بندی رتبه‌های بالاتر را کسب کرده‌اند.

معاون آموزش و پرورش شهرستان آمل از تجلیل 83 معلم شهرستانی و استانی این شهرستان در هفته معلم خبر داد.

به گزارش ایلنا از آمل، ابراهیم پرسیان در جلسه ستاد بزرگداشت هفته معلم شهرستان آمل با اشاره به اینکه مانند هر سال به مناسبت این روز معلمان نمونه در آمل تجلیل می‌شوند، اظهار داشت: تجلیل از خانواده‌های شهدای فرهنگی و معلمان نمونه نیز به مناسبت این هفته صورت می‌گیرد.

وی افزود: آثار و فعالیت‌های 252 معلم برای این اداره ارسال شده است که هفت معلم استانی و 74 معلم شهرستانی در امتیاز بندی رتبه‌های بالاتر را کسب کرده‌اند.

پرسیان تصریح كرد: امیدواریم تمام دستگاه‌های اجرایی از همسران فرهنگی آزاده کارمندان تجلیل کنند.

معاون آموزش و پرورش آمل با اعلام اینکه در نمایشگاه آموزش و پرورش به مناسبت این هفته نیز کتاب‌های آیت‌الله مطهری در دسترس فرهنگیان قرار می‌گیرد، افزود: این امر در آشنایی فرهنگیان با اندیشه‌های این استاد شهید موثر خواهد بود.

محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل نیز در این جلسه با بیان اینکه کتاب‌هایی برای استفاده فرهنگیان به مناسبت روز معلم در اختیار این قشر قرار می‌گیرد، افزود: به مناسبت این ایام، سانس رایگان سینمای آمل برای معلمان و کارگران نمونه به تعداد 300 نفر در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز