خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران خبرداد:

پرداخت تسهیلات 37 میلیارد ریالی به واحدهای صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۹۴

طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع به آن دسته از واحدهای تولیدی و صنعتی كه زیر 50 نفر اشتغال ایجاد كرده باشند پرداخت می شود.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران، از پرداخت تسهیلات 37 میلیارد ریالی طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع، به واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهركها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،عباسعلی وفایی نژاد با اشاره به پرداخت تسهیلات طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع به واحدهای تولیدی گفت: طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع به آن دسته از واحدهای تولیدی و صنعتی كه زیر 50 نفر اشتغال ایجاد كرده باشند پرداخت می شود.

مدیرعامل شركت شهركهـای صنعتی مازندران افزود: در واقع هدف از پرداخت تسهیلات طرح نوسازی اجرای طرحها، رفع عارضه های واحدهای صنعتی و اجرای مناسب طرح، اصلاح، بهینه سازی و افزایش بهره وری و تولید است.

وفایی نژاد اظهار داشت: در سال گذشته 37 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع، به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت شده است.

وی خاطر نشان كرد: از ویژگیهای استفاده كنندگان از طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع را میتوان، داشتن پروانه بهره برداری و امكان تولید محصول رقابتی در بازار، پس از دریافت تسهیلات دانست.

وفایی نژاد تصریح كرد: طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع با همكاری بانكهای عامل در استان انجام گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز