خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی بابل درگفتگو با ایلنا خبرداد؛

40 کیلوگرم تریاک با طعم گوجه فرنگی در بابل کشف شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۷۴

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی بابل در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از ورود محموله تریاک به داخل شهرستان مطلع شدند.

ایلنا-بابل: فرمانده نیروی انتظامی بابل گفت: 40 کیلوگرم تریاک با طعم گوجه فرنگی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا از بابل، سرهنگ علی فقیه عبداللهی در گفتگو با ایلنا در بابل بیان داشت: این مقدار از کشفیات تریاک از یک دستگاه کامیون حامل بار گوجه فرنگی کشف شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی بابل در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از ورود محموله تریاک به داخل شهرستان مطلع شدند.

فرمانده نیروی انتظامی بابل اظهارداشت: ماموران در تحقیقات، بررسی و بازرسی دریافتند دو برادر به نام های "الف-ق" و "ه-ق" با همکاری راننده یک دستگاه کامیون حامل گوجه فرنگی قصد ورود مواد مخدر از استان های جنوبی کشور را داشته اند.

سرهنگ فقیه عبداللهی ادامه داد: با دریافت این اطلاعات ماموران بعد از شناسایی کامیون حمل مواد مخدر با تعقیب و مراقبت از آنان موفق شدند خودروی مورد نظر حامل محموله گوجه فرنگی را در ورودی یکی از میادین تره بار شهرستان متوقف کنند.

فرمانده نیروی انتظامی بابل گفت: ماموران در بازرسی از کامیون موفق شدند از مجموع 40 کیلوگرم تریاک، 38 کیلوگرم تریاک را که به طور حرفه ای در داخل جعبه های گوجه فرنگی جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در سه ماهه گذشته با شناسایی و دستگیری عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر توانستند بیش از 53 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

فرمانده نیروی انتظامی بابل در خاتمه از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مراجع قضایی خبرداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز