خبرگزاری کار ایران

در آْستانه روز جهانی كار و كارگر؛

كارگران سیمان نكا تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۳۴

در آْستانه روز جهانی كار و كارگر، همایش تجلیل از كارگران سیمان نكا برگزار شد.

ایلنا-نکا: مدیر عامل سیمان نکا روز دوشنبه در همایش تجلیل ازکارگران سیمان مازندران در نکا افزود: کارخانه سیمان مازندران از جمله صنایع موفقی است که خوشبختانه به پشتوانه نیروی کار ماهر و توانمند به پیشرفت‌های مناسبی در صنعت دست یافته است.

به گزارش ایلنا از نکا، حمید یوسفی ادامه داد: این کارخانه بعنوان صنعت برگزیده سبز در سال‌های اخیر توانسته تا حدود بسیار زیادی آلودگی‌های مختلف را کاهش داده و این کاهش آلودگی را حفظ کند.
یوسفی با اشاره به اینکه در سال جدید حرکت جدید ما بر روی کاهش آلودگی صوتی در سیمان نکا است خاطر شنان کرد: اکنون آلودگی صوتی از مشکلات مبتلا به جهان است که ما نیز باید در این راستا اقدام کنیم.

وی تولید روزانه سیمان نکا را ۷۳۰۰ تن کلینکر در روز عنوان کرد که رقم بسیار بالایی در مقایسه با سالهای قبل و تحریم‌های مختلف انجام شده است.
یوسفی گفت: در سال ۹۲ با توجه به فرمایشات رهبری و شعار حماسه سیاسی و اقتصادی، باید اولویت کار ما تولید و اقتصاد در راستای رونق اقتصاد کشوراست و در این رابطه با تمام توان و ظرفیت وارد می‌شویم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: مهارت از جمله نیازهای اساسی هر واحد تولیدی است و باید در این رابطه با افزایش مهارت، تولید و راندمان بهره وری را افزایش دهیم.

هادی ابراهیمی اظهار داشت: در جهت تحقق شعار امسال و منویات رهبری بایدکار را تقویت کنیم و در جهت رشد و بالندگی همه جانبه جامعه با تکیه بر نیروی کار فعال و خلاق تکیه کنیم.

ابراهیمی، با بیان اینکه تخصص و حرفه آموزی و آموزش نیاز هر کارخانه و کارگاه تولیدی است یادآور شد: باید امروز کارگران ما علاوه بر نیروی کار ماهر دارای تخصص و دانش مربوطه به شغلشان باشند.

وی ادامه داد: مدرک تحصیلی از ضروریاتی است که باید در خدمت واحد تولیدی باشد و صرف مدرک گرایی ملاک نظر نیست و باید وجدان کاری بعنوان فرهنگ عمومی در تولید مورد توجه قرار گیرد تا حماسه اقتصادی محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز