خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد هماهنگی همایش تجلیل از کارگران آمل:

کارگران خط مقدم در عرصه توسعه و سازندگی کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۹۸

در کنار هم قرار گرفتن کارگر و کارفرما موجب ترقی در تولید کشور خواهند شد.

به مناسبت روز جهانی کارگر، ۱۱۹ کارگر، تشکل‌های بر‌تر و کارآفرینان در آمل تجلیل شدند.

به گزارش ایلنا از آمل، رئیس اداره تعاون، کار و امور رفاه اجتماعی آمل در آئین این همایش با اشاره به اینکه کارگران خط مقدم در عرصه توسعه و سازندگی کشور هستند، افزود: آن‌ها در توسعه اقتصادی کشور ما نقش بسزایی دارند به طوری که موجب پیشرفت تولید و صنعت در دنیا می‌شوند.

محمد رمضانی با بیان اینکه در غرب همیشه تضاد بین کارگر و کارفرما بوده است، تصریح کرد: در آنجا کارفرمایان استثمارگر و کارگران قشر ضعیف از جامعه هستند که به آن‌ها زور می‌گویند.

وی با تاکید براینکه در اسلام این دو مولفه ارزشمند تلقی قرار گرفته است، اظهار داشت: در کنار هم قرار گرفتن کارگر و کارفرما موجب ترقی در تولید کشور خواهند شد.

رمضانی با اشاره به اینکه همزمان با فرارسیدن هفته کارگر برنامه‌هایی از سوی بسیج کارگری شهرستان آمل صورت گرفته، بیان کرد: در این هفته دیدار با خانواده‌های ایثارگر و شهدای کارگر، خانواده‌های کارگر حوادث ناشی از کار، کارگران در واحدهای تولیدی و نشست با مدیران نظام مهندسی استادکاران،، هیات امنا دفا‌تر شهرک‌های صنعتی و انجمن صنفی از مهترین برنامه‌های این ستاد بوده است.

دبیر ستاد هماهنگی همایش تجلیل از کارگران آمل با اعلام اینکه پنج درصد کارگران در شهرستان آمل در پروژه‌های ساختمانی مشغول به کار هستند، اذعان داشت: از ۵۰ هزار نیروی کار در این شهرستان سه هزار نفر در این عرصه فعالیت دارند.

وی یادآور شد: در سال ۹۰ حوادث ناشی از کار در آمل ۸۵ درصد بوده که سال گذشته به ۸۶ درصد رسیده که این رضایت‌بخش نیست.

رمضانی با تاکید براینکه آمل با وجود ۵۵ درصد صادرات در مازندران بیشترین بخش را در حوزه تولید و صنعت استان را به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: با توجه به فعالیت هفت و هزار و ۵۰۰ نیروی کار در شهرک صنعتی امامزاده عبداله به عنوان بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان مسئولان باید به مشکلات عدیده در عرصه تولید و صنعت توجه و نسبت به رفع آن تلاش مضاعفی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز