خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس:

سوء مدیریت باعث نامتعادل بودن قیمتها شده است

asdasd

نامتعادل بودن قیمت ها در بازار، نتیجه سوء مدیریتها در برنامه ریزیهاست در حالی که با اندکی تدبیر می توان بر این مشکلات غلبه کرد.

بهشهر - ایلنا:  نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از وضعیت بازار و نامتعادل بودن قیمتها ناراضی هستند که تعیین کارگروه های ویژه در این راستا، زمینه رفع این مشکلات را فراهم می کند.

به گزارش ایلنا از بهشهر،احمدعلی مقیمی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایلنا همچنین با اشاره به نقش تحریمها در ایجاد وضعیت کنونی در بازار و اقتصاد ایران گفت: بدون تردید کشورهای غربی تمرکز ویژه ای بر اقتصاد کشور دارند و به خیال خام خود می خواهند اراده آهنین ملت را سست کنند.

وی بیان داشت: متاسفانه برخی سوء مدیریت های داخلی موجب دادن آدرس غلط به نظام سلطه شده است و آنان فکر می کنند، نامتعادل بودن قیمت ها در بازار، نتیجه برنامه ریزی های آنان است در حالی که با اندکی تدبیر می توان بر این مشکلات غلبه کرد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاشهای دشمنان برای در هم شکستن مقاومت ملت بزرگ ایران در 32 سالی که از پیروزی انقلاب می گذرد بر کسی پوشیده نیست و این بارآن ها اقتصاد ایران را هدف قرار داده اند که به لطف خدا و با تدبیر مسوولان به نتیجه نخواهند رسید.

مقیمی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای خنثی سازی تحرکات دشمنان در ابتدای سال، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را مطرح فرمودند و اخیرا در دیدار با نمایندگان مجلس، نسخه اقتصاد مقاومتی را ارایه کردندکه در صورت اجرای صحیح این فرامین، مشکلات موجود برطرف خواهد شد و آرامش بار دیگر به اقتصاد کشور باز خواهد گشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز