خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر ساری:

معتقدم تحت هر شرایطی باید حماسی عمل كنیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۵۲

مردم، به دفعات نشان دادند كه همواره در این عرصه‌ها حضور گسترده دارند. چون خود را در مقابل رشادت‌های شهدا مسئول می‌دانند و از طرفی مشاركت در صحنه، زمینه‌ساز آسایش و آرامش خودمان خواهد بود.

ایلنا: سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری، امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کرده و تکلیف را مشخص کرده‌اند، ما اعتقاد داریم تحت هر شرایطی باید حماسه‌ای رارقم بزنیم و با مشارکت خود به عظمت حماسه سیاسی کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، جمال باقری درجلسه علنی شورای شهر با اشاره به شایعاتی که پیرامون برخی رد صلاحیت‌ها مطرح شده، تصریح کرد: این‌ها فراز و نشیب‌هایی است که معمولا در دنیای سیاست وجود دارد و ما به عنوان کاندیدا، اگر نتوانیم در انتخابات شرکت کنیم، به عنوان رای‌دهنده باید مشارکت کرده و ضمن برپایی حماسه مورد نظر رهبری، به دشمنان هم این پیام را بدهیم که درتعیین سرنوشت کشورمان باقدرت و قوت حضور خواهیم داشت.

وی گفت: مردم، به دفعات نشان داده‌اند که همواره در این عرصه‌ها حضور گسترده دارند چون خود را در مقابل رشادت‌های شهدا مسئول می‌دانند از طرفی مشارکت در صحنه زمینه ساز آسایش و آرامش خودمان خواهد بود.

وی تاکید کرد: علی رغم همه فراز و نشیب‌ها و مشکلات ما وظیفه داریم در صحنه حضور داشته باشیم و فراموش نکنیم که علاوه بر انتخابات شورا‌ها، انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری را در پیش داریم که مقام معظم رهبری هم آیتم‌های آن را مشخص کردند تا ما با بینش و آگاهی و عزمی وسیع‌تر و بزرگ‌تر در صحنه حاضر شویم.

سخنگوی شورای شهر مرکز استان در ادامه به ضرورت توجه شهرداری به حقوق جامعه معلولان اشاره کرد و درخصوص مناسب سازی اماکن عمومی وطراحی‌های لازم برای معلولان و نابینایان تذکراتی را ارایه كرد.

وی همچنین خواستارتسریع در اجرای پروژه شهربازی شد و درمورد آبگرفتگی‌های معابر بلوار کشاورز که اکثرا بن بست هستند اظهار داشت: رفع آبگرفتگی در این قبیل کوچه‌ها امکان پذیر هست و لذا شهرداری برای جلوگیری از مشکلات بهداشتی باید با جدیت در جهت رفع آن همت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز