خبرگزاری کار ایران

طی دور اول و دوم سفر هیات دولت به مازندران؛

95 درصد از پروژه‌های شهرستان آمل به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۲۴

طی دور اول ودوم سفر ریاست جمهور و هیات همراه به مازندران 95 درصد از پروژه‌های شهرستان آمل تصویب و به بهره‌برداری رسید.

ایلنا: معاون فرماندار آمل گفت: طی دور اول ودوم سفر ریاست جمهور و هیات همراه به مازندران ۹۵ درصد از پروژه‌های شهرستان آمل تصویب و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از آمل، سیدجعفر رسولی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با اشاره به اینکه در دور اول سفر ۶۶ پروژه به تصویب رسیده بود، افزود: از این تعداد پروژه‌ها ۶۱ با اعتباری بالغ بر ۷۶۱ میلیارد و ۲۱۸ میلیون ریال اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در سفر دوم هیات دولت به این استان ۵۸ پروژه برای شهرستان آمل تصویب شد، اظهار داشت: از این پروژه‌ها ۵۰ پروژه با تخصیص بودجه ۷۷ میلیارد و ۸۴۷ میلیون ریال به بهر‌ه‌برداری رسیده است.

رسولی با اعلام اینکه طی آخرین سفر ریاست جمهوری به مازندران ۱۷ پروژه در این شهرستان به تصریب رسیده است، اذعان داشت: در این دور سفر ۱۱ پروژه اجرایی و چهار پروژه دیگر به دلیل عدم وجود زمین به تاخیر افتاده است.

معاون فرماندار آمل تصریح کرد: در دور نخست سفر سه پروژه محور چهاربانده کردن آمل- فریدونکنار، آمل – چمستان و سد مخزنی هراز بدلیل نداشتن اعتبار تاخیر افتاده که هم‌اکنون این پروژه‌ها در حال اجراست.

وی از تلاش دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی جهت جذب اعتبار یکصد میلیارد تومانی برای سد مخزنی هراز خبر داد و گفت: با تلاش ایشان این پروژه که جزو پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته هم‌اکنون از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا در دست اجراست.

رسولی در اشاره به شش پروژه مانده دور دوم سفر ریاست جمهوری به مازندران برای این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌های سه زیرگذر اوجی‌آباد، آغوذبن و ولیسده، ساخت دو سالن ورزشی سرپوشیده، چهاربانده کردن محور آمل- بابل قدیم و احداث خوابگاه علوم قرآنی بدلیل عدم تخصیص بودجه اجرایی نشده است.

این مسئول ابراز داشت: آخرین پروژه‌های دور سوم سفر نیز چهار پروژه خوابگاه دانشکده پرستاری و مامائی، توسعه شهرک صنعتی، تاسیس کارخانه زباله‌سوز و احداث ساختمان دانشکده دامپزشکی بدلیل عدم تهیه زمین انجام نشده است.

وی با تاکید براینکه کلیه مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی درخواست‌های خود را به صورت مکتوب آماده کنند، بیان داشت: با توجه به سفر دور چهارم ریاست جمهور و هیات دولت به این استان در روز چهارشنبه روسای ادارات و نهاد‌ها درخواست‌های خود را به صورت مکتوب شده به وزیر ارائه تا بدست رئیس جمهور برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز