خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری خبر داد:

به‌سازی و آسفالت راه روستایی نقیبده شهرستان ساری

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۲۸

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری از به‌سازی و آسفالت راه روستایی "نقیبده" این شهرستان به طول 1/7 كیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر 2000 میلیون ریال خبر داد.

ایلنا: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری از بهسازی و آسفالت راه روستایی "نقیبده" این شهرستان به طول 1/7 كیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر 2000 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، علی محمدزاده،ضمن اعلام این خبر به نگاه ویژه دولت كریمه به بهسازی و ایمن‌سازی محورهای استان اشاره و خاطر نشان كرد: خوشبختانه با نگاه ویژه دولت كریمه و سخت‌كوشی و پیگیری‌های مستمر مسولین ارشد استانی، اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه بهسازی راه‌های روستایی در استان در دست اجرا بوده كه امیدواریم این تلاش ها با همیاری و تعامل به بار بنشیند تا به فضل خداوند شاهد ایجاد راه‌های دسترسی ایمن و مناسب برای روستاییان عزیز باشیم.

وی در ادامه به عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت 1/7 كیومتر از مسیر روستایی "نقیبده" با اعتباری بالغ بر 2000میلیون ریال اشاره و اظهار داشت: روستا "نقیبده" در بخش كلیجان رستاق شهرستان ساری واقع شده و با اتمام بهسازی و آسفالت راه روستایی مذكور 31 خانوار دائم از نعمت یك راه مناسب و ایمن بهره مند شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری در ادامه شرایط خاص جوی منطقه، كمبود مصالح، فاصله زیاد حمل مصالح و كمبود اعتبار را از مشكلات عمده پروژه های راهسازی در محورهای روستایی مازندران اعلام كرد.

گفتنی است مازندران دارای 7707 كیلومتر راه روستایی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز