خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل توزیع برق مازندران:

ضعف ولتاژ در منطقه میاندرود وجود دارد

asdasd

علیرغم بودجه‌ای که برای این شهرستان در نظر گرفته شده بود، بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از ظرفیت کاهش تلفات نیزبرای بازسازی شبکه‌های فرسوده این شهرستان هزینه شده است.

ایلنا - میاندرود: مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود و کمبود اعتبارات برای برطرف کردن فرسودگی شبکه‌های برق شاهد ضعف ولتاژ در منطقه و بخصوص درشهرستان میاندرود هستیم.

به گزارش ایلنا، منوچهر جعفری بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه مدیر امور توزیع نیروی برق شهرستان میاندرود با بیان اینکه توجه ویژه‌ای به این شهرستان شده است افزود: علیرغم بودجه‌ای که برای این شهرستان در نظر گرفته شده بود، بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از ظرفیت کاهش تلفات نیزبرای بازسازی شبکه‌های فرسوده این شهرستان هزینه شده است.

وی در خصوص اینکه دولت نیز اعتباری را برای رفع فرسودگی شبکه برق میاندرود در نظر گرفته است گفت: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی توانستیم تنها بخشی از این بودجه را برای ترمیم شبکه جذب کنیم.

جعفری در پایان سخنان خود با بیان اینکه خدمات ما در حد بضاعتمان است اظهار داشت: تلاش های شرکت توزیع برق تنها در راستای ارائه خدمات برق رسانی وکاهش مشکلات شهروندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز