خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

بیش از 220 مسجد مراسم اعتکاف در مازندران برگزار می کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۴

همزمان با فرارسیدن ماه نورانی رجب و ایام البیض، مراسم معنوی اعتکاف در بیش از 220 مسجد استان مازندران برگزار می شود.

ایلنا: مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، همزمان با فرارسیدن ماه نورانی رجب و ایام البیض، از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در بیش از 220 مسجداین استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،حجت الاسلام ناصر شکریان در گفت و گو با ایلنا افزود: برنامه‌ریزی و تلاش جهت مردمی بودن هر چه بیشتر مراسم اعتکاف، برنامه ریزی جهت ایجاد سامانه مجازی به منظور ثبت نام الکتریکی معتکفان از برنامه های مهم سازمان تبلیغات اسلامی مازندران است.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین هماهنگی با ستاد نماز جمعه به منظور ارائه گزارش و تشویق و ترغیب مردم، جهت حضور در این مراسم معنوی و توجه جدی محتوای برنامه های اعتکاف و استفاده از مبلغین تخصصی، اساتید اخلاق و مداحان تاثیرگذار ازدیگر برنامه ها در ایام اعتکاف می باشد.

وی توجه بیشتر به قرآن و مباحث معرفتی و دعوت از قاریان و اساتید برجسته قرآن کریم به منظور اجرای برنامه های جذاب قرآنی، هماهنگی با نهادها و دستگاه های دولتی و غیر دولتی به منظور ایجاد تسهیلات لازم جهت شرکت کارمندان و مدیران شهرستانی در این مراسم و اتخاذ تدابیر لازم جهت جلوگیری از فعالیت نامزدهای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد.

او مسابقات فرهنگی و هنری از قبیل قرآن، احکام، خاطره نویسی، مقاله نویسی، شعر، عکاسی،تشکیل حلقه های بصیرت و معرفت جهت ارتقاء سطح اعتقادی و پاسخگویی به شبهات شرکت کنندگان، تجلیل از خادمان اعتکاف و برگزیدگان مسابقات و هدایت و نظارت ائمه جماعات و دست اندرکاران مراسم معنوی اعتکاف را نیز از برنا مه های ایام البیض در مازندران خواند.

"شکریان" گفت: پیگیری و هماهنگی برگزاری جشن های ویژه سالروز ولادت امام علی (ع) در هیئت های مذهبی، مساجد و تکایا، برگزاری جلسات با شورای هیئت های مذهبی و کانون مداحان جهت برگزاری باشکوه مراسم اعتکاف و مناسبت های ماه رجب، اعزام روحانیون به مساجد، تهیه و تولید بروشور و پوستر اعتکاف و سالروز ولادت امام علی(ع)، برگزاری مسابقه اعتکاف، اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی نیز در این روزهای اجرا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز