خبرگزاری کار ایران

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر خبرداد:

برگزاری جشن پدران آسمانی در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۸۰

این مراسم در روز جمعه، سوم خرداد، ساعت 17 الی 20 واقع در بهشهر خیابان فرودگاه، میدان بصیرت، مجتمع فرهنگی وهنری بصیرت برگزار می‌شود.

ایلنا: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر از برگزاری جشن پدران آسمانی همزمان با سالروز میلاد حضرت علی (ع) در بهشهر خبر داد.
به گزارش ایلنا از بهشهر،اصغر باباكوهی گفت: به مناسبت فرخنده میلاد حضرت امیر المومنین علی (ع) و روز پدر، مراسم دیدار با پدران آسمانی توسط فرزندان شاهد، در مجتمع فرهنگی و هنری بصیرت برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این مراسم با حضور فرزندان شهدا، خانواده‌های آنها و مسئولان استانی و محلی برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر اظهار داشت: گرامی داشتن یاد هزاران پدر شهیدی که جان خود را در راه اعتلای اسلام و کشور عزیزمان ایران فدا کردند و تقدیر از صبر و شکیبایی مادران، همسران و فرزندان این شهدای بزرگوار، جزو اصولی است که ستاد برگزاری مراسم، نهاد پدرانآسمانی آن را مد نظرقرار داده است.
باباکوهی ادامه داد: سالیانی است که گلزار شهدا در روز پدر لبریز است از فرزندانی که به شوق دیدار پدر با شاخه گلی به دست به دیدار پدران آسمانی خود می روند، و چه لذت بخش است که در کنار آنها بودن را تجربه و کمی عطر آسمانی را استشمام کنیم.
وی همچنین خاطر نشان ساخت: این مراسم در روز جمعه، سوم خرداد،ساعت 17 الی 20 واقع در بهشهر خیابان فرودگاه، میدان بصیرت، مجتمع فرهنگی وهنری بصیرت برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز