خبرگزاری کار ایران

فرماندار آمل خبرداد:

نصب تندیس طاهره هاشمی در پارک بانوان آمل

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۸۵

با رایزنی مدیر هتل شهر آمل که مکانی از واقعه سال 60 بوده، قرار شد در گوشه‌ای از هتل، نمایی از حماسه ششم بهمن به نمایش گذاشته شود.

ایلنا: فرماندار آمل از نصب تندیس شهیده طاهره هاشمی در پارک بانوان آمل خبر داد.

به گزارش ایلنا از آمل،یدالله اکبرزاده، صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه ششم بهمن با اشاره به اینکه شهیده طاهره هاشمی که امسال به عنوان شهیده شاخص در کشور معرفی شده، باید برنامه های متنوعی در این شهرستان انجام گیرد، یادآور شد: ستاد بزرگداشت حماسه ششم بهمن در این راستا باید به اجرای برنامه هایی در خور این واقعه مهم در آمل بپردازد تا انتظارات لازم را در بین مردم فراهم کند.

وی با بیان اینکه اگر چه در سال‌های گذشته این ستاد به اجرای طرح ها و برنامه هایی در سطح شهرستان پرداخته است، افزود: در این عرصه دستگاه های اجرایی ستاد حماسه ششم بهمن باید تلاش مضاعفی در جهت ماندگاری این واقعه مهم بپردازند.

اکبرزاده با اعلام اینکه معرفی طاهره هاشمی به عنوان شهیده خاص کشور در سال جاری یکی از افتخارات آمل است، اذعان داشت: اجرای برنامه های متنوع در بین مردم موجب ماندگاری این حماسه تاریخی در اذهان آنها و الگویی برای نوجوانان و جوانان ما می شود.

رئیس ستاد گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل در اشاره به موزه شهدا در این شهرستان عنوان کرد: متاسفانه نباید در این موزه به نمایش چند قطعه از عکس از واقعه حماسه ششم بهمن اکتفا کرد بلکه باید به طور وسیع تر به بیان این واقعه مهم تاریخی پرداخت.

وی تصریح کرد: با رایزنی مدیر هتل شهر آمل که مکانی از واقعه سال 60 بوده، قرار شد در گوشه ای از هتل، نمایی از حماسه ششم بهمن به نمایش گذاشته شود.

اکبرزاده با اشاره به اینکه تاکنون از سوی این ستاد مستندات و فیلم کوتاه در مورد واقعه روز ششم بهمن به تصویر کشیده شده است، افزود: همچنین کتاب هایی در زمینه این حماسه به نقل از راویان واقعه و زندگی نامه شهدای حماسه ششم بهمن به تالیف درآمده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون پس از رایزنی استاندار مازندران مقرر شد در یک فصل از دانشنامه مازندران حماسه تاریخی ششم بهمن آمل به تحریر درآید.

وی از تشکیل تیم فوتسال بانوان با نام شهیده شاخص طاهره هاشمی در این شهرستان خبرداد و گفت: این تیم فوتسال در تیم دسته یک بانوان کشور بازی می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز