خبرگزاری کار ایران

تجلیل 17 روابط عمومی برتر شهرستان آمل

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۱۴

از سوی انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل، 17 روابط عمومی برتر این شهرستان تجلیل شدند.

ایلنا: با حضور مدیرکل روابط‌عمومی استانداری مازندران، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه آمل و از سوی انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل، 17 روابط عمومی برتر این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش ایلنا از آمل،امام جمعه آمل در آیین تجلیل از روابط عمومی‌های برتر این شهرستان که به همت این انجمن برگزار شد، با تاکید بر اینکه در عصر کنونی دشمن هجمه‌های زیادی بر علیه شیعیان برپا کرده و انتقام فداکاری، ایثارگری و گفتمان وحدت بخش آنان را می‌گیرد، تصریح کرد: دشمن از تمامی ویژگی‌های شیعیان خبر دارد که با هجمه‌های رسانه‌ای در عصر ارتباطات بر او می‌تازد.

حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی با اعلام اینکه اختلافات در شرایط امروز کشور آب به آسیاب دشمن است وحدت را مهم‌ترین نیاز امروز کشور دانست.

وی با بیان اینکه امروز کشور برای همه است و برای یک قشر و روسای تراز اول آن است، یادآور شد: این روابط عمومی‌ها هستند که با اتصال به دنیای ارتباطات و رسانه‌ها می‌توانند در کنار خبرنگاران عامل وحدت بخش در جامعه بوده و امید را در آن گسترش دهند.

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه روابط عمومی ادارات به نوعی مهم‌ترین همکار خبرنگاران در ادارات به شمار می‌روند اما در بسیاری موارد فعالیت آنان دیده نمی‌شود، افزود: تلاش کردیم تا با نگاهی به عملکرد روابط عمومی‌ها زمینه تشویق و فرهنگ‌سازی برای افزایش مهارت‌ها در این بخش را موجب شویم.

نعمت قربانی با اشاره به اینکه تجلیل از مدیران دارای روابط عمومی مناسب و دارای ارتباطات رسانه‌ای در خور توجه نیز در دستور کار قرار گرفت، یادآور شد: پنج مدیر شهرستانی با در نظر این شرایط مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینكه در انتخاب روابط‌عمومی‌های برتر، به پنج ویژگی برای روابط عمومی‌ها در نظر گرفته شد، گفت: تولید خبر و محتوا، ارتباط با رسانه‌ها، حمایت از رسانه‌ها، روابط عمومی الکترونیک و تبلیغات و تشریفات از معیارهای داوری این همایش بود.

قربانی با اعلام اینکه تلاش می‌کنیم این جشنواره را در سال‌های آینده به صورت کیفی‌تر برقرار کنیم، خاطرنشان کرد: در جشنواره آینده تعداد برگزیدگان کمتر و جوایز جشنواره افزایش خواهد یافت.

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران آمل با بیان اینکه فعالیت چند ساله قریب به 120 اداره، نهاد و دانشگاه و موسسه دانشگاهی این شهرستان مورد ارزیابی خبرنگاران این شهرستان قرار گرفت، افزود: در این میان از 12 روابط عمومی برتر و پنج روابط عمومی ویژه تجلیل شد.

به گزارش ایلنا: در این جشنواره روابط عمومی فرمانداری آمل، شهرداری آمل، سپاه ناحیه آمل، بیمارستان 17 شهریور آمل و اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تندیش ویژه به همراه لوح سپاس دریافت کردند.

همچنین روابط عمومی شورای اسلامی شهر، شبکه بهداشت، دانشگاه فناوری‌های نوین آمل، بیمارستان امام علی، تاکسیرانی، سازمان آتش‌نشانی، اداره آموزش و پرورش لاریجان، اداره آموزش و پرورش آمل، جهادکشاورزی، روابط عمومی موسسه انستیتوپاستور شمال کشور و دانشگاه شمال نیز به عنوان روابط عمومی برتر تجلیل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز