خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد آمل:

80 مددجوی آملی از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۰۴

در بخش خدمات مشاوره‌ای به 80 مددجو به ارزش 17 میلیون ریال خدمات دادیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: در بخش خدمات مشاوره‌ای به 80 مددجو به ارزش 17 میلیون ریال خدمات دادیم.

به گزارش ایلنا از آمل،رمضان علیپور در گفت‌وگو با ایلنا با اشره به اینکه یک میلیارد و 195 میلیون ریال در بخش فرهنگی برای خدمات‌رسانی به مددجویان این شهرستان هزینه شد، بیان داشت: 775 دانش‌آموز و 345 دانشجو تحت پوشش سال گذشته از خدمات فرهنگی کمیته امداد بهره بردند.

وی افزود: در مجموع یک میلیارد و 195 میلیون ریال در بخش فرهنگی سال گذشته برای مددجویان آملی هزینه شد.

علیپور با بیان اینکه در بخش دانش‌آموزی و دانشجویی به ترتیب 200 میلیون ریال و 790 میلیون ریال کمک فرهنگی صورت گرفت، تصریح کرد: در بخش آموزش خانواده‌ها جهت طرح نظام جامع آموزشی، طرح فلاح و دیگر طرح‌ها نیز اقدامات گسترده‌ای در سال گذشته داشتیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل متذکر شد: کانون فرهنگی پیروان ولایت کمیته امداد این شهرستان نیز در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان گذشته به 460 دانش‌آموز به ارزش 110 میلیون ریال خدمات‌رسانی کرده است.

علیپور در مورد دیگر برنامه فرهنگی این اداره اذعان داشت: 250 دانش‌آموز به همراه مادران‌شان را با هزینه‌ای بالغ بر 30 میلیون ریال به اردوهای فرهنگی اعزام کردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز