خبرگزاری کار ایران

پلمپ شدن 5 باشگاه ورزشی غیر مجاز در آمل

کد خبر : ۷۶۰۰۲

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل از پلمپ شدن 5 باشگاه ورزشی غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.

ایلنا:  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل از پلمپ شدن 5 باشگاه ورزشی غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، محمود ناییجی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل، عصر شنبه، در نشست خبری  اعضای انجمن صنفی خبرنگاران آمل با بیان اینكه پلمپ شدن باشگاه، پس از بازدید از اماكن ورزشی و هشدار لازم به صاحبان آنها از سوی نیروی انتظامی صادر می شود، افزود: دو ماه پیش پس از بررسی از سوی نهاد ورزش و جوانان هفت باشگاه غیرمجاز به نیروی انتظامی معرفی كه از این تعداد 5 باشگاه پلمپ شده است.

وی با تاكید بر در تنگنا بودن این نهاد در عرصه مالی، جهت ساخت و سازهای ورزشی این شهرستان در كشور را رضایت بخش اعلام كرد و افزود: قهرمانی تیم كاله آمل در لیگ باشگاه های آسیا و ایران از افتخارات این شهرستان در عرصه ورزشی بوده است.

نائیجی از راهیابی سه والیبالیست كاله آمل به تیم ملی والیبال ایران خبر داد و گفت: كه اعلام اینکه براساس مصوبه مجلس، درآمد سالن‌های ورزشی در همان شهر هزینه می‌شود، گفت: عادل غلامی، علیرضا جلیلی و قرا به تیم ملی والیبال راه یافته‌اند و نیز در رده حوانان نیز رجب‌زاده، حسینی و حبیبی نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

این مسئول با اعلام اینكه تیم پیام صنعت آمل نیز با نخستین حضور در لیگ دسته یک کشور به دسته دو صعود کرد، افزود: تیم بدمینتون آمل نیز از دسته سه به لیگ دو صعود کرده است.

به گفته وی: در سال گذشته موفق به برگزاری دو دوره نجات غریق در این شهرستان شدیم.

نائیجی با اعلام موفقیت تیم دو و میدانی گلای آمل به مقام سوم استان مازندران خاطرنشان كرد: همچنین تیم ووشو آمل در سال گذشته موفق به حفظ سهمیه ووشو در لیگ برتر شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل تصریح كرد: تیم بسکتبال با ویلچر آمل با اسپانسری شهرداری رینه موفق در سوپر لیگ شده كه امسال با حمایت شهرداری آمل به ادامه رقابت ها خواهد پرداخت.

وی با تاكید بر اینكه طی چند سال اخیر، سعی شده سالن‌های ورزشی موجود در این شهرستان را به هیات‌های ورزشی داده شود، اذعان داشت: نگاه به اجاره سالن‌های ورزشی دولتی در شهر تغییر کرده است.

 نائیجی در این عرصه همچنین تلاش می‌کنیم به سمت اختصاص سالن‌های ورزشی به رشته‌های تخصصی برویم، یادآور شد: قبلا این سالن‌ها به صورت مزایده به بیشترین قیمت به مزایده گذاشته می‌شد و در این شرایط هیات‌ها از داشتن سالن مناسب محروم بودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل در اشاره به سوال خبرنگار ایلنا در زمینه موقوفات این اداره پاسخ داد: با نشست‌های متعدد با صاحبان این زمین‌ها از سوی وكلای دو طرفه مقرر شد به صورت گذشته اجاره آن به مالكان پرداخت شود. چرا كه با بررسی صورت گرفته دو طرف هیچ كدام توانائی پرداخت هزینه و خرید و فروش تاسیات و ملك را ندارند.

 در پایان این نشست، ضمن معرفی روابط عمومی این نهاد و بیان تعامل خبرنگاران با ایشان، حکم مشاور جوان، قربانعلی مسافر، خبرنگار ورزشی در آمل، به پیشنهاد رئیس اداره ورزش و جوانان از سوی حسن ترحمی از خبرنگاران پیشکسوت مازندرانی به این جوان مازندرانی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز