خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تقدیر کرد

asdasd

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از محمد مهدی ناصحی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به دلیل برگزاری موفقیت آمیز پنجمین جشنواره شهید مطهری و سیزدهمین همایش آموزش علوم پزشکی با اهدای لوح سپاس، تقدیر کرد.

ایلنا - ساری: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از محمد مهدی ناصحی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به دلیل برگزاری موفقیت آمیز پنجمین جشنواره شهید مطهری و سیزدهمین همایش آموزش علوم پزشکی با اهدای لوح سپاس، تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، در این لوح وزیر بهداشت در خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران بیان داشت: به یمن برکت انقلاب اسلامی ایران و در رأس آن وجود رهبری گرانقدر و ژرف نگر، ملت ایران قله‌های رفیع پیشرفت را با توانایی، بالندگی، لیاقت و شایستگی یک به یک فتح، و این مسیر را به یاری خداوند تبارک و تعالی، با اتکاء به اساتید و دانشگاهیانی مستعد، توانا و متدین، شتابان طی می‌کند.

برگزاری جشنواره آموزشی شهید مطهری (ره) زمینه‌ای را ایجاد کرده تا خدمات ارزشمند همکارانمان در حوزه آموزش دانشگاهیان بیشتر نمایان و انگیزه‌های نو در مسیر ارتقاء آموزش علوم پزشکی ایجاد شد.

لذا از تلاش های صادقانه و خدمات ارزنده، مفید و موثر شما و همکاران محترمتان در برگزاری پنجمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و سیزدهمین همایش آموزش علوم پزشکی که در اردیبهشت ماه سال جاری در آن دانشگاه برگزار شد، به مصداق کلام قدسی «من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق» تقدیر و تشکر می‌شود.

شایان ذکر است پنجمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و سیزدهمین همایش آموزش علوم پزشکی با شرکت ۳ هزار نفر از سراسر کشور در روزهای ۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز