خبرگزاری کار ایران

با حمایت کمیته امداد آمل:

179 نوعروس مددجوی آملی به خانه بخت رفتند

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۰۰

در سال جدید نیز سعی داریم با مهیا کردن جهیزیه شرایط ازدواج نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد را فراهم کنیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: با کمک و حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال گذشته 179 نوعروس مددجوی آملی به خانه بخت رفتند.

به گزارش ایلنا از آمل،رمضان علیپور صبح امروز در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به اینکه به 18 داماد تحت پوشش این نهاد نیز طی سال گذشته هدیه داماد اختصاص یافته است، یادآور شد: به سه نفر از مددجویانی که ازدواج مجدد داشتند و به نوعی در ازدواج نخست خود موفق نبودند نیز مساعدت شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 2 میلیارد ریال برای جهیزیه عروس و هدیه داماد اختصاص یافته است، گفت: در سال جدید نیز سعی داریم با مهیا کردن جهیزیه شرایط ازدواج نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد را فراهم کنیم.

علیبپور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه بخش درمان نیز یکی از بخش‌های مهم این نهاد است، اظهار داشت: در این بخش نیز سال گذشته مشاعدت‌های زیادی به افراد نیازمند و محروم جامعه داشتیم.

این مسئول یادآور شد: از سوی کمیته امداد آمل 7 میلیارد و 124 میلیون ریال در بخش درمان هزینه شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل همچنین به برگزاری کلاس آموزش نوعروسان مددجوی امداد در این شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: در این دوره‌های اموزشی مواردی همانند ازدواج و ارتباط آن با بهداشت روانی، ازدواج و ارتباط آن با مسائل شرعی، اهمیت ازدواج در دین مبین اسلام، مشاوره قبل ازدواج و اعتیاد توسط كارشناسان مجرب به نوعروسان آموزش داده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز