خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبر داد:

كسب رتبه اول طرح هجرت 3، توسط آموزش و پرورش استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۳۶

بدون شك اجرای طرح هجرت3 از جمله راه های بهره گیری از نیرو و فكر جوانان با نشاط و پویا در سازندگی كشور اسلامی مان محسوب می شود.

در سال گذشته تعداد 10 هزار دانش آموز و بیش از 2 هزار فرهنگی و استادكار در طرح هجرت 3 مشاركت داشتند.

به ایلنا از ساری، سیدعلی اكبر طاهایی از تلاش ها و زحمات ارزشمند مدیركل آموزش و پرورش مازندران در اجرای طرح هجرت 3 در استان تقدیر نمود.

استاندار مازندران، با بیان این كه آموزش و پرورش استان رتبه اول طرح هجرت 3 را كسب نمود، امیری را به عنوان مدیر موفق و بسترساز در راستای اجرای طرح هجرت 3 معرفی كرد.

طاهایی در بخشی از این تقدیرنامه گفت: بدون شك اجرای طرح هجرت3 از جمله راه های بهره گیری از نیرو و فكر جوانان با نشاط و پویا در سازندگی كشور اسلامی مان محسوب می شود.

مدیركل آموزش و پرورش در این راستا گفت: در سال گذشته تعداد 10 هزار دانش آموز و بیش از 2 هزار فرهنگی و استادكار در طرح هجرت 3 مشاركت داشتند.

امیری افزود: تعداد یك هزار و هفتصد باب مدرسه استان، سال گذشته در طرح هجرت3 مورد بهسازی و زیباسازی قرار گرفت.

وی همچنین گفت: استان مازندران در اجرای طرح هجرت 3 و تحقق منویات مقام معظم رهبری در طول 7 سال گذشته، رتبه اول و ممتاز كشوری را به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز