خبرگزاری کار ایران

مشاور ارشد محسن رضایی:

هویت ایرانی هویت سه‌گانه در هم تنیده است

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۸۲

ما یک هویت اسلامی داریم که تا پای جان برای آن ایستاده‌ایم و یک هویت ایرانی که آن را افتخار خود می‌دانیم و این وجود نقطه قوت و سنگ بنای اصلی این تمدن نظام اسلامی است.

مشاور ارشد محسن رضایی تمدن ایران گفت: مردم ما به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند و در واقع هویت ما به عنوان یک ایرانی یک هویت سه‌گانه درهم تنیده است.

به گزارش ایلنا از آمل،عبدالحسین روح‌الامینی در جمع حامیان محسن رضایی در مسجد امام حسین(ع) شهر آمل با ایران یک تمدنی هزاران ساله بیان کرد و گفت: ما یک هویت اسلامی داریم که تا پای جان برای آن ایستاده‌ایم و یک هویت ایرانی که آن را افتخار خود می‌دانیم و این وجود نقطه قوت و سنگ بنای اصلی این تمدن نظام اسلامی است.

وی با اعلام اینکه کسانی که هویت ایرانی را به صورت افراطی نگاه می‌کنند، باید به این امر نیز دقت داشته باشند که در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران به دشمن واگذار نشد، اذعان داشت: اما در حکومت‌های پیشین خاک بسیاری از کشور به تاراج رفته است.

روح‌الامینی با اشاره به اینکه ایران هم‌اکنون یک ابرقدرت سیاسی، اجتماعی و امنیتی در کشورهایی که در اطراف ما به سر می‌برند، است، ابراز داشت: با وجود همه دستاوردهای نظام اسلامی ما نمی‌توانیم در گذشته زندگی کنیم و باید به پیشرفت کشور توجه کنیم تا به رفع نیازهای مردم جامعه خود بپردازیم.

مشاور ارشد رضایی را به عنوان کسی که می‌تواند بگوید چگونه می‌توان آینده کشور را ساخت، نام برد و گفت: ایشان می‌تواند آینده کشور را بدون وارد شدن خسارت بسازد.

وی ادامه داد: اگرچه ایران در منطقه ابرقدرت است، اما در اقتصاد و فرهنگ پیشرفت نکرده‌ایم و این سیاه‌نمایی نیست و باید برای این نقیصه جبران کرد.

روح‌الامینی با تأکید بر اینکه اسلامیت، ایرانیت و انقلابیت سه محور مهمی است که از هم جدا نیستند، اظهار داشت: به هیچ عنوان نمی‌توان و نباید این سه را از هم جدا کرد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: متأسفانه کسانی که در زمان امام راحل نیز این مسائل را بیان می‌کردند به دنبال اسلامی غیرناب هستند و علیه یاران راستین انقلاب قد علم کردند.

وی در اشاره به مناظره‌های برگزار شده از صداوسیما بیان داشت: اگرچه مناظره از جهاتی مناسب بود، اما متاسفانه کاندیداها در این برنامه‌ها به جای اینکه ارائه برنامه کنند، بیشتر به دنبال توجیه کارهای خود بودند و بدبنال رفع کارهای خود بوند.

روح‌المینی تصریح کرد: رضایی تنها کسی بود که با صلابت و جدیت حرف‌هایش را زد و راه دیگر کاندیداها را نرفت در حالیکه کاندیداها بر سر مسائلی بحث کردند که برای نظام محرمانه تلقی می‌شد.

وی عنوان کرد: رضایی آمد و گفت بس کنید این بحث‌ها را و به بیان برنامه‌هایی که برای مردم در نظر گرفتید بپردازید.

تهیه 23 میلیونی جهیزیه عروس از برنامه محسن رضایی

مشاور ارشد محسن رضایی با بیان اینکه کاندیداها به جای برنامه دادن زیرسئوال بردن یکدیگر را تمرین می‌کردند، ادامه داد: کار ویژه رئیس‌جمهور این نیست که خطابه کند، بلکه باید دستاوردهای نظام را بنشاند و بتواند برای پیشبرد آنها تلاش کند.

وی با اعلام اینکه رضایی به بیش از 250 شهر قبل از انتخابات سفر کرده و در این سفرها تمام برنامه‌های خود را به مردم ارائه کرده است، اذعان داشت: در حالیکه کاندیداهایی که از انتخابات کنار کشیدند، حتی یک ستاد شهرستانی و استانی نداشتند.

روح‌الامینی با بیان اینکه رضایی برای تک تک مسائل کشور برنامه دارد، افزود: ایشان برای تسهیل ازدواج جوانان برنامه دارد و می‌گوید 23 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به جوانان پرداخت می‌کند، اما این پول را به جامعه سرازیر نمی‌کند تا تورم ایجاد کند؛ بلکه این اعتبار را در بخش تولید هزینه خواهد کرد.

این فعال ستاد رضایی ادامه داد: رضایی برنامه دارد که این اعتبارات را برای افزایش تولید کالای داخلی هزینه کند و از این طریق تسهیلات خرید لوازم زندگی و جهیزیه برای هر زوج ایرانی فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز