خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران:

انس با قرآن موجب آرامش روحی خانواده می‎‌شود

asdasd

مسابقات قرآنی در واقع یک جرقه و توجه دادن است و ما باید به‌جایی برسیم که قرآن در روح و ذهن و اندیشه‌ و تمام اعمال و رفتارمان جاری و ساری شود.

ایلنا - ساری:  مدیر کل تأمین اجتماعی مازندران‌ در آئین افتتاحیه برگزاری مسابقات قرآنی کارکنان تأمین اجتماعی استان مازندران که در سالن اجتماعات تأمین اجتماعی بابلسر برگزار شد، با اشاره به اینکه بکارگیری توصیه‌های آموزه‌های دینی نوعی انسان‌سازی است، گفت: انس با قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی تعالی‌بخش بوده و موجبات آرامش روحی خانواده و جامعه را فراهم می‌کند.

به گزارش ایلنا از ساری، سید محمد نجفی افزود: در این مسابقات ۶۰ نفر از سراسر استان در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و تفسیر به رقابت می‌پردازند.

نجفی تصریح کرد: در این مسابقه ۳۰ نفر از بانوان و ۳۰ نفر از آقایان با حضور دو داور زن و سه داور مرد به رقابت می‌پردازند که نفرات اول هر رشته در دو بخش آقایان و بانوان به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی افزود: نقطه کمال بشر زمانی محقق می‌شود که همه قرآن را بفهمد و به آن عمل کند.

مدیر کل تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: مسابقات قرآنی در واقع یک جرقه و توجه دادن است و ما باید به‌جایی برسیم که قرآن در روح و ذهن و اندیشه‌ و تمام اعمال و رفتارمان جاری و ساری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز