خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره بررسی طرح‌های مسكن راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

اجرای زیرساخت‌های بزرگترین پروژه مسكن مهر مازندران شتاب گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۶۶

رئیس اداره بررسی طرح‌های مسكن راه و شهرسازی مازندران از اجرای زیرساخت‌های بزرگترین پروژه مسكن مهر مازندران (پروژه 2800 واحدی میاركلا ساری) شامل احداث مسجد، مدرسه، دیوار حفاظتی، برق و گاز رسانی خبر داد.

ایلنا: رئیس اداره بررسی طرح‌های مسكن راه و شهرسازی مازندران از اجرای زیرساخت‌های بزرگترین پروژه مسكن مهر مازندران (پروژه 2800 واحدی میاركلا ساری) شامل احداث مسجد، مدرسه، دیوار حفاظتی، برق و گاز رسانی خبر داد و افزود: اجرای زیرساخت‌های مذكور با شتابی مضاعف در دست اجراست.

به گزارش ایلنا از ساری، سید محمد نظری افزود: با توجه به نگاه و پیگیری ویژه مسولین ارشد استان و دیگر دست اندركاران در بخش طرح ملی مسكن مهر، عملیات اجرایی پروژه مذكور با شتاب مضاعفی در دست اجراست.

وی در ادامه به احداث دیوار حفاظتی این پروژه  بر روی رودخانه سیاهرود اشاره و عنوان كرد: اجرای این عملیات با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیكی 65 درصدی در دست اجراست.

نظری در خصوص عملیات اجرایی احداث مسجد در محل پروژه اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث مسجد در این پروژه نیز با مساحتی بالغ بر 940 متر مربع در دو طبقه و با مبلغ قراردادی 5/8 میلیاردی به اجرا در آمده و امید است با همدلی و تعامل صورت گرفته تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

رئیس اداره بررسی طرح های مسكن راه و شهرسازی به عملیات احداث مدرسه در این پروژه اشاره و تصریح كرد: احداث مدرسه در مرحله تعیین و انتخاب پیمانكار بوده كه به زودی اجرایی می‌شود.

نظری در خصوص اجرای شبكه برق و گازرسانی این پروژه خاطرنشان ساخت: اجرای شبكه گازرسانی در مجموعه شروع و همچنین با تخصیص 1700 میلیون ریال 5 پست برق در محل راه اندازی و تجهیز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز