خبرگزاری کار ایران

دبیر مجمع خیران ماهک:

بتن‌ریزی بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان انجام شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۶۸

عملیات بتن‌ریزی پی بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، انجام شد.

ایلنا: دبیر مجمع خیران ماهک، گفت: عملیات بتن‌ریزی پی بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، انجام شد.

به گزارش ایلنا از ساری، رضا شهریاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات بتن‌ریزی پی بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، انجام شد.

وی با بیان اینکه این بتن‌ریزی در سطح 600 متر مکعب با همکاری شهرداری ساری و سازمان عمران شهرداری، صورت گرفت، تصریح کرد: تیم عمرانی مجمع خیران ماهک در اسکلت ساختمان این بیمارستان، اکنون مشغول کار است.

شهریاری با اشاره به ضرورت احداث هرچه زودتر این بیمارستان، افزود: به علت مراجعت بیماران مبتلا به سرطان به ویژه کودکان مبتلا به سرطان، به تهران و بعضا قطع دوره درمان به دلیل مسافت که منجر به پیشرفت بیماری می‌شود، نیاز است در احداث این بیمارستان تسریع صورت گیرد تا خانواده‌های درگیر با بیماری سرطان، بتوانند دوره درمانی را به صورت کامل انجام داده و با امید به خدا، به زندگی برگردند.

دبیر مجمع خیران ماهک، خاطرنشان کرد: کودکان، این نوگلان امروز، آینده سازان فردا هستند و نباید بگذاریم این نوگلان، پژمرده شوند.

وی ضمن تقدیر از تمامی همیاران مجمع خیران ماهک، ادامه داد: تاکنون از کمک‌های بی‌دریغ مردم برخوردار بوده‌ایم و با توجه به پیشرفت پروژه، نیازمند یاری بیشتر هموطنان هستیم.

بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک در ضلع غربی بیمارستان بوعلی ساری در زمین اهدایی مرحوم دکتر شهیدی در دست احداث است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز