خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان استان مازندران خبرداد:

15 تیر ماه آخرین فرصت ثبت نام دانش آموزان در مدارس

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۶۱

تا كنون بیشترین آمار ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد با بیش از 88 درصد مربوط به دوره ابتدایی است.

ایلنا: نام­‌نویسی بیش از ۷۰ درصد از دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی در مازندران انجام گرفت.

به گزارش ایلنا از ساری، علی فیروزجاهی گفت: آخرین فرصت نام نویسی از دانش آموزان در مدارس استان، ۱۵ تیرماه خواهد بود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش مازندران افزود: تا کنون بیشترین آمار ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد با بیش از ۸۸ درصد مربوط به دوره ابتدایی است.

دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان استان ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران، معاونین و عوامل اجرایی مدارس تصریح کرد: همکاران محترم در مدارس حضوری فعال دارند و خوشبختانه امر ثبت نام دانش آموزان بدون وقفه و در شرایط بسیار مناسبی در حال اجرا است و گزارش­های واصله نشان از رضایت بخش بودن این امر می‌دهد.

وی با درخواست همکاری از والدین ارجمند تاکید کرد: خانوادهای گرامی ثبت نام فرزندان خویش را به روزهای پایانی موکول نکنند، زیرا امکان ثبت نام در مدارس مورد دلخواه و مدارسی که با اقبال بیشتری مواجه‌اند، میسر نخواهد شد.

فیروزجاهی افزود: واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در اداره کل و ادارات تابعه، آماده دریافت نظرات پیشنهادی اولیای گرامی و همکاران ارجمند در امر ثبت نام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز