خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

پلیس باید ضمن حفظ اقتدار،مردمی هم باشد

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۲۸

نیروی انتظامی باید نرمش اخلاقی را با قاطعیت مختلط کند، یعنی رفتار پلیس بایستی حالت نرمش و برش نرمش با ارباب رجوع و برش برای متخلفین را توامان داشته باشد.

ایلنا: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: کار نیروی انتظامی، کاری زیبا و ظریف است و پلیس باید ضمن حفظ اقتدار، مردمی هم باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، آیت ا... جباری در دیدار با مسئولان انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به خلق حماسه سیاسی در انتخابات۲۴ خرداد ماه توسط ملت بزرگ ایران، آن را نشان از بصیرت بالای مردم دانست.

وی با بیان اینکه خلق این حماسه فرصت هرگونه تبلیغات منفی را از دشمنان اسلام سلب کرد، خاطر نشان کرد: در این حماسه بزرگ نباید نقش پررنگ نیروی انتظامی در تحقق این امر مهم را نادیده گرفت.

آیت ا... جباری در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های نیروی انتظامی شهرستان عنوان داشت: نیروی انتظامی باید نرمش اخلاقی را با قاطعیت مختلط کند، یعنی رفتار پلیس بایستی حالت نرمش و برش نرمش با ارباب رجوع و برش برای متخلفین را توامان داشته باشد.

امام جمعه شهرستان بهشهر افزود: کار پلیس کار مقدسی است و اجرخدماتی راکه فرا‌تر از وظیفه انجام می‌دهند، از خدا خواهند گرفت.

آیت ا... جباری همچنین در خصوص امنیت اخلاقی، حجاب و عفاف و تهاجم فرهنگی مطالبی را مطرح و اظهار داشت: برای کاهش زمینه‌های بروز مشکلات در این ابعاد باید همه نهاد‌ها خود را دخیل دانسته و در تحقق آن از هیچ تلاشی کوتاهی ننمایند.

وی در بخش پایانی گفت: نیروهای مسلح باید سلاح را به نفع نظام در دست داشته باشند و همه مردم بایستی بدانند که وجود امنیت در جامعه شکرانه دارد و برای دانستن قدر این امنیت می‌توان وضعیت کشورهای همسایه مانند افغانستان و پاکستان و عراق را با کشور خودمان مقایسه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز