خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل خبرداد:

ایمن سازی محور آمل _ بابل قدیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۳۱

محور مذكور به‌دلیل استقرار مراكز دانشگاهی و مراكز صنعتی و وجود روستاهای متعدد در این محور جزء یكی از پر ترددترین محورهای استان به شمار می‌رود.

ایلنا: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل از ایمن سازی محور «آمل _ بابل قدیم» این شهرستان با هدف افزایش ضریب ایمنی در قالب لکه‌گیری آسفالت، خط کشی و نصب انواع علائم خبر داد.

به گزارش ایلنا از آمل، علیرضا یوسفی ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف راه و شهرسازی استان ایمن سازی محور‌ها جهت تامین سلامت کاربران جاده‌ای است.

وی در ادامه به محور ارتباطی «آمل _ بابل قدیم» اشاره و عنوان کرد: محور مذکور بدلیل استقرار مراکز دانشگاهی و مراکز صنعتی و وجود روستاهای متعدد در این محور جزء یکی از پر تردد‌ترین محورهای استان به شمار می‌رود.

یوسفی در خصوص ایمن سازی محور فوق اظهار داشت: اجرای خط کشی به طول ۱۱کیلومتر، نصب علائم و تابلوهای ایمنی، نصب چراغ‌های چشمک زن، لکه گیری، آشکار سازی نقاط پرحادثه با نصب علائم فسفری تنها بخشی از اقدامات و فعالیت‌های ایمنی این اداره در سطح محور مذکور است.

گفتنی است محور آمل _ بابل قدیم جز محورهای اصلی استان بوده که عملیات تعریض و چهار خطه شدن آن توسط راه و شهرسازی مازندران در دست اجراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز