خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت و معدن استان مازندران منصوب شد

asdasd

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران طی حکمی فریدون امیریان را با اشاره به تعهد، تجربه و شایستگی به سمت مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان منصوب کرد.

ساری – ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران طی حکمی فریدون امیریان را با اشاره به تعهد، تجربه و شایستگی به سمت مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، مرتضی هاشم پور در این حکم اظهار داشت امید است در راستای تحقق اصول عدالت گستری، مهروزی و خدمت به بندگان خدا با اتکال به الطاف الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

خاطر نشان می شود رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در جلسه شورای معاونین از زحمات و تلاش های حسن سعادت فر تقدیر به عمل آورد.

امیریان تدریس در دانشگاه، جوان برتر استانی و تقدیر از سوی استاندار، دبیر برتر ستاد احیا استان وتقدیر از سوی نماینده ولی فقیه د ر استان، جوان برتر شرکت بازگانی دولتی ایران و تقدیر از سوی معاون وزیر، روابط عمومی برتر شرکتهای غله کشور، مدیر روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور، مشاور جوان ناحیه دو شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران دبیر برتر شورای راهبری و بیش از 15 سال سابقه دبیری و سردبیری مطبوعات را در کارنامه خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز