خبرگزاری کار ایران

در سال ۹۱ انجام گرفت:

کشف ۱۴۱ کیلوگرم موادمخدر در آمل

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۷۸

رئیس ستاد مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل از کشف و ضبط ۱۴۱ کیوگرم انواع موادمخدر در سال گذشته در این شهرستان خبرداد.

ایلنا: رئیس ستاد مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل از کشف و ضبظ ۱۴۱ کیوگرم انواع موادمخدر در سال گذشته در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، سرهنگ رحمت‌الله محمودی در همایش یک‌روزه تاثیر آسیب‌های اجتماعی بر خانواده که در سالن اجتماعات ولی عصر (عج) ارشاد اسلامی آمل برگزار شد، با بیان اینکه از این مقدار ۱۰ کیلوگرم شیشه بوده است، افزود: در سال ۹۱ یک هزار و ۸۹۴ نفر از عاملین توزیع موادمخدر در شهرستان آمل دستگیر شدند.

وی با اعلام اینکه ۱۵ باند توزیع مواد در این شهرستان منهدم شد، اذعان داشت: طی یک سال گذشته سه کارگاه تولید شیشه از سوی عوامل نیروی انتظامی شهرستان آمل معدوم شد.

محمودی با تاکید براینکه قاچاقچیان موادمخدر برای منفعت کار خود همیشه به‌دنبال تحریک جوانان ما به روی آوردن اعتیاد بودند، اظهار داشت: آن‌ها با تبلیغ سوء به تعریف و تمجید موادهای نیروزا و محرک‌کننده می‌پردازند تا جوانان ما را از فکر پیشرفت‌هایی علمی در جامعه و دنیا دور کنند.

رئیس ستاد مبارزه با موادمخدر آمل تصریح کرد: این افراد تا آنجایی پیش رفتند که دانشجویان ما را برای تلاش بیشتر در عرصه درس و دانش به روی آوردن شیشه تحریک می‌کنند. همچنین برای تبلیغ کار خود به کسانی که چاق هستند جهت لاغری خود به کشیدن مواد توصیه می‌کنند.

محمودی تاکید داشت: ما باید در مقابله با این افراد هوشیار باشیم و مسئولان جهت آگاهی مردم تلاش بیشتری داشته باشند.

در پایان همایش به دلیل تلاش و کوشش ۳۰ ساله سرهنگ محمودی در ستاد مبارزه با موادمخدر با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل به عمل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز