خبرگزاری کار ایران

جشنواره انار اشرف در بهشهر برگزار می شود

asdasd

این جشنواره نیمه دوم مهرماه در مجتمع تفریحی توریستی سایت «هوتو» در جوار غارهای چند هزار ساله هوتو و کمربند برگزار می شود.

ایلنا - بهشهر: به همت اداره تبلیغات اسلامی بهشهر، جشنواره انار اشرف در این شهرستان برگزار می شود.

علی اصغر بابا كوهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر در گفتگو با ایلنا گفت: این جشنواره نیمه دوم مهرماه در مجتمع تفریحی توریستی سایت «هوتو» در جوار غارهای چند هزار ساله هوتو و کمربند برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری این جشنواره با هدف شناساندن تولیدات كشاورزی و همچنین هنر زنان و بانوان و همشهریان به جامعه انجام می شود.

باباكوهی ادامه داد: این جشنواره از بخش های مختلفی نظیر مسابقه و سرگرمی،بازارچه فروش انار، صنایع دستی و در صورت امکان غرفه‌ای هم به پخت رب و آش انار و گرفتن آب انار تشكیل شده است.

انار بهشهر یکی از انارهای مرغوب کشور است که به‌صورت ارگانیک در هزاران هکتار از مزارع و باغات بخش مرکزی و جنوب شهرستان به‌ویژه در آسیابسر، گرجی‌محله، خلیل‌شهر، کوهستان و شهید آباد برداشت می‌شود و به نام انار « اشرف» معروف است.

گفتنی است: فرمانداری بهشهر، شهرداری‌های بهشهر، خلیل شهر و رستمکلا و روستاهای آسیابسر، کوهستان، گرجی محله و شهیدآباد نیز از دیگر عوامل اجرایی این جشنواره هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز