خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

تملک ۵۰ هکتاری زمین در شهرکَ‌های صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۳۱

ضرورت و اهمیت توسعه زمین‌های صنعتی با توجه به شرایط اقلیمی استان مازندران، بسیار ضروری بوده لذا تهیه زمین صنعتی و جذب مشارکت سرمایه‌گذار صنعتی، از ضروریات شرکت شهرک‌های صنعتی است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از تملک ۵۰ هکتاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسعلی وفایی‌نژاد با اشاره به اهمیت زمین در صنعت و تولید گفت: محرومیت استان در دهه گذشته برای توسعه صنعتی و تلاش در جهت رفع کاستی‌ها و عقب ماندگی صنعتی در مازندران موجب شده تا این شرکت به‌دنبال افزایش سرانه زمین صنعتی اقدام نموده تا در سطح کشور، به‌حد مطلوب دست یابد.

وی بیان داشت: سرانه زمین صنعتی در کشور، درحال حاضر، ۱۵ متر مربع و سرانه زمین صنعتی در استان مازندران حدود ۵ متر مربع است.

وفایی‌نژاد خاطرنشان کرد: ضرورت و اهمیت توسعه زمین‌های صنعتی با توجه به شرایط اقلیمی استان، بسیار ضروری بوده لذا تهیه زمین صنعتی و جذب مشارکت سرمایه‌گذار صنعتی، از ضروریات شرکت شهرک‌های صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: به‌منظور توسعه سرانه زمین‌های صنعتی در استان، نیازمند همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی و استفاده از تمامی ابزارهای موجود در استان هستیم.

وفایی‌نژاد افزود: تملک زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف افزایش سرانه زمین، جذب سرمایه‌گذار، ارتقاء سطح تولید و ایجاد کارگاه‌های کوچک و متوسط در استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت شهرک‌های صنعتی و استقبال سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی مرزن آباد چالوس، آمل، نکا و ناحیه صنعتی گهرباران، تملک زمین توسعه شهرک‌های صنعتی انجام شده است.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی، نقش مهمی در ایجاد زیرساخت‌های لازم و مناسب و تهیه امکانات برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی و کارآفرینی به سرمایه‌گذاران را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز