خبرگزاری کار ایران

با برپایی همایش سپاس؛

هوادارن مازندرانی ستاد روحانی در آمل گرد هم آمدند

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۴۲

هواداران مازندرانی ستاد انتخاباتی دکترحسن روحانی طی برگزاری همایش سپاس در تالار پذیرایی اریکه آریایی آمل گرد هم آمدند.

ایلنا: هواداران مازندرانی ستاد انتخاباتی دکترحسن روحانی طی برگزاری همایش سپاس در تالار پذیرایی اریکه آریایی آمل به گرد هم آمدند.

به گزارش ایلنا از آمل، رئیس ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری در این همایش که با حضور علی ربیعی معاونت سیاسی انتخاباتی روحانی برگزار شد، منتخب جدید تشکیل این ستاد در مازندران را بر خلاف دیگر کاندیدا‌ها، آخرین ستاد منسجم در مازندران بیان کرد و گفت: اولین حرکت در ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ بوده که طی ملاقاتی با دکتر روحانی داشته از بنده خواسته شد که ستاد ایشان در استان مازندران راه‌اندازی شود.

ربیع فلاح با اشاره به اینکه با توجه به شرایط خاص استان در ابتدا راه تنها بودیم، افزود: با شروع کار و پیگیری‌های مثمرثمر طی دو هفته همیاران خود را در مازندران یافتیم و این شروع کار بود.

وی با اعلام اینکه وقتی بحث ثبت نام آیت ا... هاشمی رفسنجانی پیش آمد و احساس ما این بود که حضور ایشان می‌تواند ناجی کشور در شرایط فعلی باشد، اذعان داشت: پس از ثبت نام آقای هاشمی و زمان برای بررسی صلاحیت‌ها، کار ما وقفه‌ای داشت.

فلاح با بیان اینکه بعد از مشکلاتی که در احراز صلاحیت آقای هاشمی پیش آمد، مجدداً ستاد آقای دکتر روحانی شروع به کار کرد که نسبت به بقیه کاندیدا‌ها، تا حدودی زمان را از دست داده بودیم، یادآور شد: در ابتدا در ستاد مرکزی کشور همایش برگزار شده بود و در ادامه باید به فکر ترویج ستاد‌ها در استان بودیم که بحمدا.... ستادهای شهری استان رفته رفته فعال شد.

به گفته وی فیلم‌های مستند تبلیغاتی و مناظره‌های تلویزیونی شروع و سپس مناظره اول بود که در میان آحاد مردم شناخت نسبی از دکتر روحانی پدیدار شد و افراد علاقمند شدند.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی با اعلام اینکه دکتر روحانی در ابتدا خود را اعتدال‌گرا معرفی کردند و با هر افراط گرایی جناحی روی خوش ندادند، اذعان داشت: همه منتظر نظر آقایان هاشمی و دکتر خاتمی بودند و کاندیدای اصلاح‌طلبان جناب آقای دکتر محمدرضا عارف چهره فرهیخته، متعهد، از عالم‌ترین شخصیت‌های دانشگاهی و معاون اول دولت اصلاحات بودند که در مناظره‌ها از جایگاه بسیار خوبی برخودار بودند.

فلاح ادامه داد: بحث ائتلاف که مطرح شد شورایی از طرفین با هماهنگی آقای خاتمی تشکیل و سپس بحث فراوان به دکتر عارف پیشنهاد انصراف داده شد که در ‌‌نهایت آقای عارف نیز در کمال فروتنی پذیرفتند در حالیکه طی فاصله سه روز مانده به انتخابات مشخص شد که آقای روحانی وضعیت بسیار خوبی دارند.

وی با بیان اینکه با توجه به سفر آقای روحانی به مازندران در هر شهری با توجه حضور گزینه‌ای که در این سفر در کنار ایشان داشتند نظرات خود را به دکتر روحانی اعلام داشتند، ابراز داشت: دکتر روحانی دوست داشتند در این سفر در هر شهر استان ده الی بیست دقیقه به سخنرانی بپردازند؛ متأسفانه به دلیل کمبود زمان این امر محقق نشد.

فلاح تاکید کرد: در شهرهایی که ایشان حضور پیدا کردند استقبال مردم چشمگیر بود، به‌گونه‌ای از ستاد مرکزی کشور با بنده تماس داشتند و از بابت حضور باورنکردنی مردم مازندران تبریک می‌گفتند.

این فعال سیاسی سهم مشارکت مازندران را در این انتخابات را حدود ۹۰ درصد بیان کرد و گفت: این سهم بسیار مطلوب بوده که در این بین سهم آقای دکتر روحانی ۶۰ درصد آرا اعلام شده است.

وی با تاکید براینکه امروزه مردم ما با مشکلاتی روبرو هستن که با تدبیر و اندیشه باید به رفع این مشکلات پرداخت، بیان داشت: قطعاً تقاضای مردم از جناب آقای دکتر حسن روحانی با توجه به منابع، امکانات، استعداد‌ها و نیروهای فرهیخته این‌است که به حق و حقوق و جایگاه شایسته خود برسند.

فلاح عنوان کرد: تدبیر دکتر روحانی اعتدال‌گرایی و شایسته‌سالاری است و در کابینه خود از افرادی به کار خواهند برد که نیازهای جامعه را رفع کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز