خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استاندار مازندران:

عملیات اجرایی طرح راه دسترسی مستقیم به بندر نوشهر به‌زودی آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۶۰

برقراری ارتباط میان بندرخشک واقع در حاشیه کمربندی با بندرنوشهر، شتاب بخشی در فرآیند تخلیه و بارگیری کالا، رفع معضل ترافیک شهری، ساماندهی تریلرهای حامل بار در بندرخشک، رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اجرای این طرح بسیار مهم در این شهر است.

ایلنا: معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: به‌زودی عملیات اجرایی طرح راه دسترسی مستقیم به بندر نوشهر در این شهرستان گردشگرپذیر آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، سیدعیسی هاشمی در حاشیه جلسه بررسی مشکلات و موانع اجرای طرح راه دسترسی مستقیم به بندر نوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: دراین جلسه قرار شد که به مدت ۱۰ روز از سوی مسوولان نهادهای مربوط برای علامت گذاری و ساخت دیوار نسبت به اجرای این طرح اقدام نموده و برای عملیاتی کردن هرچه زودترآن نیز بسترهای لازم را فراهم کنند.

هاشمی ساخت راه دسترسی مستقیم به بندر نوشهر را در شمار طرح‌های مصوب دور اول سفرهای استانی دولت دانست و اظهارداشت: به مدت سه سال این طرح درجلسات مختلف از جمله کمیسیون‌های زیربنایی دولت مطرح و براساس مطالعه و انجام کار کار‌شناسی از سوی کار‌شناسان و مشاوران نهادهای مربوط به طول انجامیده است که بدون هیچگونه آسیب جدی از قسمت شرقی باغ گیاه‌شناسی اجرا شود.

معاون امور عمرانی استاندار برقراری ارتباط میان بندرخشک واقع در حاشیه کمربندی با بندرنوشهر، شتاب بخشی در فرآیند تخلیه و بارگیری کالا، رفع معضل ترافیک شهری، ساماندهی تریلرهای حامل بار در بندرخشک، رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال را از جمله اهداف اجرای این طرح بسیار مهم در این شهر معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز