خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی آمل خبرداد:

فعالیت 5 کتابخانه عمومی در شهرستان آمل

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۰۰

ساخت این دو کتابخانه در روستای وسطی کلا و اسکومحله در حال انجام است.

رئیس اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی آمل از فعالیت 5 کتابخانه عمومی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل،محمد محمدی صبح امروز در جلسه‌ انجمن کتابخانه عمومی این شهرستان با بیان اینکه پنج کتابخانه فعال با زیر بنای 3000 متر مربع به بهره برداری رسیده است، یادآور شد: حدود هشت ماه پیش نیز ساخت دو کتابخانه روستایی در دو بخش دشت سر و امام‌زاده عبدالله(ع) آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت این دو کتابخانه در روستای وسطی کلا و اسکومحله در حال انجام است، افزود: تا به حال 40درصد کار عمرانی صورت پذیرفته است.

محمدی با اعلام اینکه سه کتابخانه‌ عمومی دیگر نیز در روستای شهرستان آمل در دستور کار قرار گرفته، اذعان داشت: با پیگیری‌های بعمل آمده این اداره با فرماندارآمل، رییس انجمن کتابخانه عمومی شهرستان و همراهی و مساعدت ایشان با برگزاری جلسات متعدد انجمن کتابخانه عمومی مصوب شد سه کتابخانه جدید در سه بخش لاریجان، دابودشت و مرکزی احداث شود.

دبیر انجمن کتابخانه عمومی شهرستان آمل تصریح کرد: این سه کتابخانه در روستاهای امیری، آهنگرکلا و منطقه کلا کسر تاسیس خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این سه زمین با پیگیری‌های سه بخشدار، همراهی دهیارها، همت و نیت خیرخواهانه اهالی فهیم و فرهنگ دوست آن مناطق برای این امر خیر محقق گشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز