خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل:

همایش نوعروسان جوان کمیته امداد در آمل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۴۱

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل از برگزاری همایش نوعروسان جوان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

ایلنا: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل از برگزاری همایش نوعروسان جوان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از آمل، رمضان علیپور صبح امروز در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه این همایش به مدت دو روز برگزار شده و ۳۵ نوعروس در آن شرکت داشتند، یادآور شد: آموزش در مباحث اعتقادی، دینی، مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشت روانی و فردی و آئین زناشویی انجام شده و پس از اتمام این دوره آموزشی به نوعروسان گواهینامه سپری کلاس‌ها ارایه شد.

وی افزود: به هر نوعروس نیز امسال مبلغ ۲۰ میلیون ریال به عنوان هدیه اختصاص یافت که این مبلغ در مقایسه با سال گذشته با رشد ۱۰۰ درصدی همراه بود.

علیپور تصریح کرد: جشنواره منطقه‌ای قرانی پیامبر اعظم (ص) ویژه دانش‌آموزان پسر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل اذعان داشت: این جشنواره برای دانش‌آموزان سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان برگزار شده و شرکت‌کنندگان از شهرستان‌های نور، آمل و محمودآباد در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان به میزبانی شهرستان آمل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل اضافه کرد: از بین ۴۰ دانش‌آموز شرکت‌کننده در این مسابقات ۱۸ نفر بر‌تر برای شرکت در مرحله استانی و رقابت با دیگر دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران خود را آماده می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز