خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران:

۱۱۳ واحد مسکن مهر به مددجویان بهبود یافته مواد واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۰۶

مسئولان امر در رسیدگی به مشکلات موجود در ندامتگاه‌ها و کمپ‌ها مسئول هستند تا به رفع این مشکلات بپردازند.

ایلنا: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران گفت: از 129 متقاضی مسکن مهر 113 واحد به مددجویان بهبودیافته به موادمخدر واگذار شد.

به گزارش ایلنا از آمل، علیرضا مرادی ظهر امروز 31 تیرماه در جلسه ستاد مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل با اعلام رضایتمندی این شهرستان از کسب رتبه اول مازندران در ستاد مبارزه با موادمخدر اذعان داشت: مسئولان امر در رسیدگی به مشکلات موجود در ندامتگاه‌ها و کمپ‌ها مسئول هستند تا به رفع این مشکلات بپردازند.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان از هرگونه کمک به ستادهای شهرستان‌ها دریغ نخواهد کرد، افزود: این نهاد در جهت واگذاری دستگاه‌های خودرو به ضابطین قضایی هیچ‌گونه محدودیتی ندارد.

مرادی با تاکید براینکه دستگاه‌های ذیربط شورای هماهنگی ستاد مبارزه با موادمخدر شهرستان‌ها به معتادان پس از بهبود تعهد دارند، اظهار داشت: مهمترین اصل برای صحت سلامت آنها حمایت از سوی خانواده، جامعه و دستگاه‌های دولتی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران جمع‌آوری کمپ‌های غیرمجاز از سوی ستادها را مهمترین برنامه بیان و عنوان کرد: یکی از شرایط داشتن کمپ دارا بودن امکانات و ساختمان از سوی مدیران کمپ‌ها است که باید به این امر رسیدگی کامل صورت گیرد.

وی از هزینه بیش از 3 میلیارد تومانی جهت مرکز فرهنگی درمانی کاهش آسیب خبرداد و گفت: براساس ماده 16 قانون این مرکز با این هزینه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی استان مازندران در نظر گرفته شده است.

مرادی در پایان تاکید کرد: مسئولان امر در جهت توزیع غیرمجاز داروهای درمانی معتادین نظارت کامل داشته باشند و مراکز بهداشتی و درمانی نسبت به قیمت‌های آزاد برخی داروهای رفع اعتیاد کنترل و از توزیع این داروها در شهرستان‌ها جلوگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز