خبرگزاری کار ایران

مدیرمجمع عالی نخبگان مازندران خبر داد:

صدور ۲۰۰ کارت شناسایی برای اعضای مجمع عالی نخبگان مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۴۱

عدم توجه به اشتغال جوانان در آینده‌ای نزدیک مشکلات زیادی را برای جامعه به خصوص خانواده‌ها بوجود خواهد آورد.

ایلنا: مدیرمجمع عالی نخبگان مازندران گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته، تاکنون برای حدود ۲۰۰ نفر از نخبگان کارت شناسایی صادر شده است.

به گزارش ایلنا از بابل، احمد فاطمی روز دوشنبه در نشست با شوراهای اسلامی شهرهای تابعه بابل در این شهرستان گفت: مازندران از لحاظ بیکاری در وضعیت بحرانی قرار دارد.

وی افزود: عدم توجه به اشتغال جوانان در آینده‌ای نزدیک مشکلات زیادی را برای جامعه به خصوص خانواده‌ها بوجود خواهد آورد.

مدیرمجمع عالی نخبگان مازندران بابیان اینکه تنها در شهرستان بابل طی بررسی‌های انجام شده، بیش از ۱۱ هزار تحصیل کرده بیکار وجود دارد؛ بیان داشت: استقرار صنایع تبدیلی و ترویجی، تعیین تعداد بیکاران در رشته‌های مختلف با ر اه اندازی بانک اطلاعاتی تسهیل داده می‌شود.

وی اظهارداشت: متاسفانه عده‌ای در شهرک‌های صنعتی با دریافت وام‌های کلان از طریق رابطه، بجای ایجاد اشتغال، سرمایه‌ها را در جاههای دیگر هزینه کرده‌اند و خر ابه تحویل مردم دادند.

فاطمی با اشاره به اینکه مجمع عالی نخبگان، بیناد کاریابی نیست؛ گفت: این مجمع می‌تواند در شناسایی و ایجاد ظرفیت و زمینه سازی برای اشتغال جوانان گام‌هایی اساسی بردارد.

وی تجاری سازی ایده‌ها را از رویکرد‌های مهم مدیرمجمع عالی نخبگان مازندران برشمرد و افزود: تاکنون بیش از شش هزار نفر در سطح استان ثبت نام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز