خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

ایجاد ۶۴ مرکز ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۴۵

در راستای ایجاد مرکز ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در استان گروه تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه مازندران از سوی وزارت آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار گرفت.

ایلنا: در راستای ایجاد مرکز ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در استان گروه تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه مازندران از سوی وزارت آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، مصطفی عابدی گفت: در راستای ایجاد مرکز ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در مازندران گروه تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه استان از سوی وزارت آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در هر شهر ستان و منطقه ۲ مرکز ایجاد می‌شود، افزود: با عنایت به نقش کلیدی و جایگاه معلمان در سند تحول بنیادین و اهمیت فعالیت‌های عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی در فرایند یاددهی و یادگیری مرکز ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان متوسطه اول و دوم در مازندران در تمامی شهرستان‌ها و مناطق در سال تحصیلی جدید از سوی گروه تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه مازندران به اجرا در می‌آید.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ایجاد ۶۴ مرکز ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در استان بیان داشت: این مراکز با هدف آموزش مستمر معلمان در زمینه‌های عمومی – مهارتی، ارتقای توانمندی معلمان در زمینه صلاحیت‌های حرفه‌ای و مهارتی، کیفیت بخشی به آموزش و فعال سازی کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مدارس ایجاد می‌شود.

عابدی تصریح کرد: با توجه به نو و ارزنده بودن طرح در کشور از سوی دفتر آموزش متوسطه وزارت متبوع مورد تقدیر قرار گرفت و هم چنین به منظور اجرایی نمودن طرح ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در سال تحصیلی۹۳-۹۲ و با توجه به اهداف و سیاست‌های دفتر وزارتی در تبادل تجارب و دستاوردهای موفق استان‌ها، این طرح جهت استفاده سایر استان‌ها بر روی سایت دفتر وزارتی در دسترس قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز