خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در مازندران؛

سمینار راهبردی مهارتی it در آمل برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۵۷

همزمان با هفته ملی مهارت برای نخستین بار در مازندران سمینار راهبردی مهارتی IT در راستای هوشمندسازی در آمل برگزار می‌شود.

ایلنا: همزمان با هفته ملی مهارت برای نخستین بار در مازندران سمینار راهبردی مهارتی IT در راستای هوشمندسازی در آمل برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از آمل،دبیر اجرایی سمینار راهبردی مهارتی IT آمل ظهر امروز در گفت‌وگو با ایلنا هدف از برگزاری این سمینار را تعریف مدارس هوشمند و بررسی تغییر نگرش در رویکرد، عملکردها و چگونگی بکارگیری بهینه تجهیزات هوشمندسازی در مدارس بیان کرد و گفت: این سمینار به منظور هم‌اندیشی جهت گسترش مطلوب فناوری اطلاعات در آموزش سه حوزه مهم‌ خانواده، دبیران و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

ماندانا پاکدل با اعلام اینکه برگزاری سمینار در روز سه‌شنبه پانزدهم مردادماه سال‌جاری با همکاری مرکز فنی‌و حرفه‌ای آمل در سالن همایش‌های این مرکز خواهد بود، اذعان داشت: این سمینار با رویکرد آموزش‌های زیرساختی فناوری اطلاعات در بکارگیری از تکنولوژی در مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در سمینار راهبری مهارتی IT با استفاده از تجربیات استان فارس به عنوان استان برتر کشور در این زمینه سعی می‌کند با بهره‌گیری از بیانات مستند نماینده و مشاور هوشمندسازی شیراز از تجربیات این استان برتر مورد استفاده قرار گیرد.

پاکدل با بیان اینکه در این سمینار از دو دبیر مدارس دولتی و غیردولتی که در طرح همسان و بین‌المللی، معادل 90 ساعت آموزش دروس مرتبط با تولید محتوای الکترونیکی در مرکز تمام هوشمند آرمان ما شرکت داشتند، تجلیل به عمل می‌شود، اظهار داشت: این دبیران با حضور فعال خود پس از طی دوره و شرکت در آزمون هماهنگ کشوری سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای گواهینامه سازمان و متعاقب آن گواهینامه ضمن خدمت از اداره آموزش‌وپرورش آمل دریافت خواهند کرد.

دبیر اجرایی سمینار راهبردی مهارتی IT آمل خاطرنشان کرد: در این سمینار سعی می‌شود علمی از استاتید باتجربه در حیطه هوشمندسازی بکارگیری ‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز